Zwanger?

<p>Hoi lotgenoten,</p><p>Ik zou even iets willen delen. Hoop dat jullie meer ervaring hebben. In september ben ik gestopt met de pil, dat was zeg maar de laatste pilmaand. In oktober had ik moeten ontpillen, maar ik ben direct zwanger geworden. Yeey! Ik heb al diverse testen gedaan maar die gaven allemaal negatief aan. Ik heb toen een bloedonderzoek laten doen bij de huisarts en die was positief, toen was ik 6 weken zwanger. Dezelfde dag van de positieve bloeduitslag had ik bloedverlies, leek op een menstruatie met veel slijm en donkere bloed. Duurde wel korter (5 dagen) dan mijn reguliere (7 dagen) menstruatie. De huisartsassistente gaf aan dat het normaal was en ik een maand moest wachten. Ik zit inmiddels in week 8,5. Vorige week weer een test gedaan, wederom negatief. Sinds afgelopen dinsdag heb ik hele lichte roze bloeding met witte afscheiding. En sinds gisteravond krampen in de baarmoeder, voelt als baarmoedergroeipijn en bekkenpijn. </p><p>Ik snap gewoon helemaal niks meer hiervan.. Ik ben helemaal geen paniekerig type maar deze onzekerheid is killing. </p>
 
Ik zou overigens a.s. donderdag ongesteld moeten worden. Zal ik daarop wachten of toch een afspraak maken voor de 8 weken echo?
Ik had in het begin van de zwangeschap extreme vermoeidheid en kon elk minuut van de dag in slaap vallen en daarna 3 weken lang migraine. Heb daar nu geen last mee van. Nu alleen grotere borsten (kan ook door de menstruatie komen) en die zojuist beschreven krampen
 
Aller eerst gefeliciteerd!!!
Goeie kans dat er inderdaad niks aan de hand is. Misschien heeft je baarmoeder zich opgeschoond en het laatste restje eruit gegooid. Minimaal licht roze afscheiding kan duiden op innesteling.(ik denk dat dat het ook is) Krampjes in je onderbuik/ baarmoeder is ook normaal, de baarmoeder begint te groeien en het kleintje is zich aan het innestelen.
Ik zou lekker de vk bellen en een afspraak maken voor de eerste echo! Vertel dan ook deze klachtjes,hun kunnen je precies uitleggen hoe en wat. Ik denk dat je je niet druk hoefd te maken. Veel succes!
 
Trouwens.. de bloedverlies na de uitslag..ging dat gepaard met buikpijn???? Zo niet zou ik me niet al te druk maken.. bel de vk en leg het even uit.. hun kunnen dan evt een echo doen om het even te checken.. zeker nu je op 8.5week zit
 
Een hele voorzichtige dankjewel! Ben er echt voorzichtig in, bang voor de terleurstelling zoals bij de vele testjes die ik heb gedaan.
Innestelingsbloed had ik een week voor het bloedverlies.
Klopt die krampjes had ik ook eerder gehad. Ben ergens ook blij dat ik ze weer heb, geeft me weer een beetje hoop hahaha
Denk inderdaad dat ik maar een afspraak ga maken.
 
dankjewel!
[quote quote=10141589]
Aller eerst gefeliciteerd!!!
Goeie kans dat er inderdaad niks aan de hand is. Misschien heeft je baarmoeder zich opgeschoond en het laatste restje eruit gegooid. Minimaal licht roze afscheiding kan duiden op innesteling.(ik denk dat dat het ook is) Krampjes in je onderbuik/ baarmoeder is ook normaal, de baarmoeder begint te groeien en het kleintje is zich aan het innestelen.
Ik zou lekker de vk bellen en een afspraak maken voor de eerste echo! Vertel dan ook deze klachtjes,hun kunnen je precies uitleggen hoe en wat. Ik denk dat je je niet druk hoefd te maken. Veel succes!
[/quote]
 
 
Ja dat was in de avond, voelde als menstruatiepijn. Ben toen gaan slapen met die pijn en de volgende ochtend had ik het bloedverlies. Dat is ook waarom ik dacht dat het een miskraam was. Maar ik zag er geen vruchtje. Bij zitten, was echt puur bloed en baarmoederslijm. Dat is ook wat mij onzeker maakt.
maar omdat ik vandaag weer die groeikrampen heb gepaard met heel licht roze bloedverlies ga ik weet twijfelen of ik toch wel zwanger ben... voel me soms net een pingpongbal..
 
Dankjewel, ik ga maandag gewoon een afspraak maken. Er is maar één manier om er zeker van te zijn.
[quote quote=10141591]
Trouwens.. de bloedverlies na de uitslag..ging dat gepaard met buikpijn???? Zo niet zou ik me niet al te druk maken.. bel de vk en leg het even uit.. hun kunnen dan evt een echo doen om het even te checken.. zeker nu je op 8.5week zit
[/quote]
 
 
Hm ja..snap je onzekerheid heel goed.. niet blind staren op een zwangerschapstest. Ik ken iemand die zwanger is geweest waarbij het in het bloed niet te zien was en ook niet op een urine test. Alleen bij een inwendige echo zagen ze het pas..hoe raar is dat! 
Laat je het even weten hoe het is gegaan bij de vk?? Ik ben erg benieuwd!!
 
[quote quote=10141606]Hm ja..snap je onzekerheid heel goed.. niet blind staren op een zwangerschapstest. Ik ken iemand die zwanger is geweest waarbij het in het bloed niet te zien was en ook niet op een urine test. Alleen bij een inwendige echo zagen ze het pas..hoe raar is dat! Laat je het even weten hoe het is gegaan bij de vk?? Ik ben erg benieuwd!![/quote]
Ja dat geeft me wel weer hoop haha. Af en toe snap ik helemaal niks van mijn lichaam. 
 
Ja zal ik zeker doen! Hoop dat ik goed nieuws kan delen! Thanks!!!
 
Terug
Bovenaan