<p>Hoi lotgenoten,</p><p>Ik zou even iets willen delen. Hoop dat jullie meer ervaring hebben. In september ben ik gestopt met de pil, dat was zeg maar de laatste pilmaand. In oktober had ik moeten ontpillen, maar ik ben direct zwanger geworden. Yeey! Ik heb al diverse testen gedaan maar die gaven allemaal negatief aan. Ik heb toen een bloedonderzoek laten doen bij de huisarts en die was positief, toen was ik 6 weken zwanger. Dezelfde dag van de positieve bloeduitslag had ik bloedverlies, leek op een menstruatie met veel slijm en donkere bloed. Duurde wel korter (5 dagen) dan mijn reguliere (7 dagen) menstruatie. De huisartsassistente gaf aan dat het normaal was en ik een maand moest wachten. Ik zit inmiddels in week 8,5. Vorige week weer een test gedaan, wederom negatief. Sinds afgelopen dinsdag heb ik hele lichte roze bloeding met witte afscheiding. En sinds gisteravond krampen in de baarmoeder, voelt als baarmoedergroeipijn en bekkenpijn. </p><p>Ik snap gewoon helemaal niks meer hiervan.. Ik ben helemaal geen paniekerig type maar deze onzekerheid is killing. </p>