Zwanger?

[quote quote=10141606]Hm ja..snap je onzekerheid heel goed.. niet blind staren op een zwangerschapstest. Ik ken iemand die zwanger is geweest waarbij het in het bloed niet te zien was en ook niet op een urine test. Alleen bij een inwendige echo zagen ze het pas..hoe raar is dat! Laat je het even weten hoe het is gegaan bij de vk?? Ik ben erg benieuwd!![/quote]
Ja dat geeft me wel weer hoop haha. Af en toe snap ik helemaal niks van mijn lichaam. 
 
Ja zal ik zeker doen! Hoop dat ik goed nieuws kan delen! Thanks!!!
 
[quote quote=10141606]Hm ja..snap je onzekerheid heel goed.. niet blind staren op een zwangerschapstest. Ik ken iemand die zwanger is geweest waarbij het in het bloed niet te zien was en ook niet op een urine test. Alleen bij een inwendige echo zagen ze het pas..hoe raar is dat! Laat je het even weten hoe het is gegaan bij de vk?? Ik ben erg benieuwd!![/quote]
Ja dat geeft me wel weer hoop haha. Af en toe snap ik helemaal niks van mijn lichaam. 
 
Ja zal ik zeker doen! Hoop dat ik goed nieuws kan delen! Thanks!!!
 
Nou nou.. heb me toch een goed verhaal.
Gisteren de VK gebeld voor een afspraak en het bovenstaand verhaal uitgelegd. Ze vond het vreemd dat er geen nieuwe bloedtest was gedaan nadat ik bloedverlies had. Ze had gisteren contact opgenomen met mijn HA maar kreeg haar niet te pakken. Vandaag wel.
De HA belde mij vervolgens om haar excuses aan te bieden. De assistente zou de bloedtestuitslagen verkeerd gelezen hebben. Mijn HCG was 1,5 bij een zwangerschap moet het minimaal 3,0 zijn. Ze had de grens gelezen ipv mijn daadwerkelijke waarde. Dus ik ben nooit zwanger geweest! Gelukkig kan ik er nog wel om lachen omdat ik een miskraam vreesde, dat brengt toch meer onzekerheid. Was bang dat als ik een miskraam gehad zou hebben, ik weer bij elke zwangerschap in spanning zou zitten dat het weer kan gebeuren. Maar goef ze heeft echt iets van 10 keer haar excuses aangeboden was wel netjes maar ik was niet boos ofzo... verder zou ze de assistente erop aanspreken en de case bespreken in de praktijk zodat het niet meer voor kan komen.
 en de symptomen die ik had konden ook van het ontpillen zijn.
ben in ieder geval blij dat ik van die onzekerheid af ben.
 
Jeetje! Nou dat is zeker een verhaal zeg!
Goed dat je nu in ieder geval wat weet!
Ik heb ook lang last gehad van het ontpillen..aardig wat testen er doorheen gejaagd. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn(ookal is dat lastig)
Heeeel veel succes met de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan