A ANONYMOUS_USERNAME aug 4, 2004 #10 Amai da gaat hier snel, het is zelfs al moeilijk bij te houden. In ieder geval: HARTELIJK GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN. grtjs, Bea
Amai da gaat hier snel, het is zelfs al moeilijk bij te houden. In ieder geval: HARTELIJK GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN. grtjs, Bea
A ANONYMOUS_USERNAME aug 4, 2004 #11 Heeeeeeel erg gefeliciteerd, hoop me snel bij je aan te kunnen sluiten...maar ja dat doen we hier allemaal!
Heeeeeeel erg gefeliciteerd, hoop me snel bij je aan te kunnen sluiten...maar ja dat doen we hier allemaal!
A ANONYMOUS_USERNAME aug 4, 2004 #12 Van harte gefeliciteerd!!!!!! Wat een geweldig nieuws allemaal zeg. Ga er maar lekker van genieten! Groetjes Phoebe.
Van harte gefeliciteerd!!!!!! Wat een geweldig nieuws allemaal zeg. Ga er maar lekker van genieten! Groetjes Phoebe.
A ANONYMOUS_USERNAME aug 5, 2004 #13 Hoi Beth, Van harte gefeliciteerd met je aanstaande moederschap. Geniet met volle teugen zou ik zeggen. Groet, Roos
Hoi Beth, Van harte gefeliciteerd met je aanstaande moederschap. Geniet met volle teugen zou ik zeggen. Groet, Roos