zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!
IK BEN ZWANGER!!!! Het is zo ontzettend nog niet te bevatten! hahahaha, mijn man geloofd het ook niet en ik mag van hem niet blij doen, want hij wil eerst nog een test doen (hij is NU naar de drogist, dat dan weer wel...)! OEH spannend!
Het enige is; ik heb vrijdag verschrikkelijk veel gedronken, stom natuurlijk, maar ik dacht de rode duivels te voelen en had een feest...en...ik hoor jullie zuchten...flauwekul smoesjes, maar ja , das achteraf....moet ik me ernstig zorgen maken??? Wat is het gevaar eigenlijk precies van alcohol in de eerste drie maanden? meer kans op miskraam toch?
willen jullie effe meedenken?
liefs Noui

gefeliciteerd!!!!! er was laatst op het nieuws dat het fabeltje 1 glaasje wijn kan geen kwaad wel degelijk kwaad kan en wordt afgeraden helemaal geen alchehol te drinken!!! maar het zal allemaal wel mee vallen!! meld het gewoon bij ha of verloskundige!!! kei leuk voor je!!! geniet ervan!!!

Allereerst GEFELICITEERD!!!!
Voor je vraag: Het schijnt dat je de eerste 4 weken nog weinig mis kunt doen. Er is nog geen placenta gemaakt, dus jouw kindje deelt nog niet met jouw bloed. Maar wil je zekerheid: bel een verloskundige. Die moet je nu toch gaan bellen. Je bent immers zwanger!!! Een heel fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat.

hey tof voor je ik wens je een hele fijne zwangerschap!!!!! en geniet er maar van samen met je man!!

groetjes cindy

Hai,
Gefeliciteerd!!!!!!! Te gek joh! Geniet er maar lekker van!
Hoe lang was je bezig? Dus welke ronde was dit voor jullie? En hoe oud ben je?
En heb je nog tips voor ons?
Liefs Waterman

Hee,

Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!

Liefs,
Lelie

Hallo,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou me niet te veel zorgen maken, er zijn meer vrouwen hebben gedronken voordat ze wisten dat ze zwanger waren toch !
Geniet van je zwangerschap.
Zoey

Terug
Bovenaan