zwanger!

Gefeliciteerd! Ik heb laatst gehoord dat de foetus de eerste 2 weken zelfstandig leeft en onafhankelijk van jou. Daarnaast heb ik een collegaatje die 2 jaar geleden nog dacht dat ze niet zwanger kon worden. Tijdens de kerstborrel heeft ze zich toen lazerus gedronken...echt stom dronken. Nu heeft ze een flinke zoon, ze bleek toen al ruim 1.5 maand zwanger. Hij doet het prima en alles zit erop en eraan...dus er is nog hoop ;o)

Liefs en geniet ervan
Joanna

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! We zijn precies op het zelfde moment! zie ik je op het oktober forum?

Groetjes, Daphne

gefeliciteerd!!
ik ben nu 13 wkn zwanger.bij ons was het niet echt gepland,zo ben ik dus zwanger geraakt na een fles wijn en dan geen condoom gebruiken.toen ik 5 weken zwanger was ben ik ook nog flink dronken geweest,maar sinds ik weet dat ik zwanger ben drink ik niks meer!
ik heb al een echo gehad en alles gaat super!
ik heb het wel tegen de verloskundige verteld,en die vertelde inderdaad dat het vruchtje in het begin nog niet met jouw bloed in verbinding staat.
ook al is ons kindje niet gepland we zijn er super blij mee en ik ben nu ook echt wel voorzichtig met wat ik eet en drink.
jij ook heel veel geluk

Hey allemaal,
wat een lieve reacties! leuk enne daphne, tuurlijk gelijk door naar het oktober forum! Leuk! en de goede tips...ehm...ik weet niet welke kluskeer raak was, dus nee niet echt! Maar ik ging absoluut voor een liefdesbaby, ik wilde niet MOETEN klussen omdat het de hoogste tijd was. Dat raadt ik iedereen aan, maar ja, als je lang moet wachten kan ik me voorstellen dat je meer rekening gaat houden met de ovulatiedagen. Ik was in ronde 4 dus nog vol goede moed!
Ik ben 28 jaar en afgelopen april getrouwd. We zijn aankomende maart 8 jaar samen. Volgens mij heb ik alle vragen nu beantwoord, haha...verder iedereen bedankt voor het meedenken en meeleven rondom mijn alcoholvraag! Ik ben een beetje gerustgesteld en ga inderdaad maandag de HA bellen. Groetjes en liefs Noui

een vriendin van mij is tijdens haar huwelijksreis zwanger geraakt en heeft daar veel gedronken en als afsluiter een stapavond waar ze totaal lazarus was en heeft nu een gezonde dochter van bijna 4.

Terug
Bovenaan