+++++++++++ Zwanger!! +++++++++++++

Van Harte! Je gaat een supertijd tegemoet! Geniet er van eerst samen en later kun je het wel van de daken schreeuwen!!
Manon

Ha Meiden,

Reuze bedankt voor jullie waanzinnig lieve medeleven, en leuke spontane reacties... Ik zal jullie in dit forum wel gaan missen hoor, dus ik kom echt terug...

Doortje, bedankt voor je medeleven, en reuze bedankt voor je lieve sokjes!!! hihi, grappig   hoor. Zoals je weet hebben mijn partner en ik lang moeten wachten om eindelijk te stoppen met de pil. Uiteindelijk zijn we nu zwanger en reuze blij! Ik hoop dat ook jullie super snel en gezond zwanger worden. Al het geluk zit jullie echt wel mee hoor. Ook al hebben jullie ook lang moeten wachten, dan met een totaal andere rede, het komt helemaal goed hoor! Alle geluk van de wereld...

Cindy, hopelijk kan dat cadeautje echt op je moeders verjaardag... Wij zeiden heel criptisch, "het is nog een verrassing wat voor kleur het bloempie wordt..." Uiteraard begrepen zijn ouders die hint niet, maar wij hebben er reuze om moeten lachen. Ik duim voor je dat het door kan gaan. Leuke herinnering.

Suus, Ik zal ook speciaal voor jou en natuurlijk ook voor de anderen op dit forum nog even flink met het zwangervirus rondstrooien, ik gun het jullie allemaal van harte.

Ellen, Het was zeker heel onwerkelijk, en ik moet zeggen dat het nog steeds heel onwerkelijk voelt! Ik voel wel wat gerommel in mijn buik nu, maar of dit met de zwangerschap te maken heeft is nog maar de vraag... Zelfs mijn partner zegt steeds, "als we nu echt zwanger zijn dan.... bla bla bla..." Maar we zijn zwanger schat! hihi. Wennen wennen wennen.

Zoals noompie al zegt, heerlijk om het hier al te kunnen vertellen! En dat meen ik echt. Ik kan het heel moeilijk voor me houden, maar ik doe het wel tot 12 weken. (zit nu op 5...) vooral ook voor de ouders. Mijn vriendin daar kan ik mijn mond echt niet tegen houden,  en zij weet het echt wel heel snel, maar als enige hoor...

Kreeftje,  wij zijn zwanger geworden in de 3de maand. Super snel dus.  Dit had ik ook echt niet   verwacht hoor. Ik heb wel al mijn gevoelens en pijntjes in een schriftje bijgehouden, om maar zo snel mogelijk en zo goed mogelijk mijn lichaam te leren kennen. En eigenlijk heeft dat ook wel geholpen. Ik schreef op wanneer ik een steek in mijn zij voelde, het beruchte slijm opmerkte, wanneer ik een pukkel kreeg, enz. Niet heel uitgebreid hoor, maar wel dat ik iets terug kon zoeken...

Anne, Een geheimpje voor ons 2en is inderdaad super leuk, maar wel moeilijk hoor!  Op schoonpa zijn verjaardag hadden ze het over een ander onderwerp, maar spraken ze over 9maanden! Mijn vriend kwam net binnen lopen en dacht dat ik mijn mond niet had kunnen houden!!! hihi. Ik moest achteraf reuze lachen, want hij versprak zich daarom bijna, terwijl ik juist mijn mond kon houden... hihi

Marije, gelukkig ben ik niet de enige die zich zelf als een zombi voelt lopen... En van dat tandenpoetsen wist ik ook niet dat dat kon... Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Thanks dat je dit even melde, ik voelde me al zo'n raar typje... hihi. Gelukkig poest ik inderdaad niet de hele dag mijn tanden... hihi

Manon, Ik zou het inderdaad wel van de daken willen schreeuwen dat we zwanger zijn... Heelijk maar zo reuze raar allemaal. Echt onwerkelijk... Maar gelukkig kan ik mijn verhaal hier kwijt, ennuh, jullie zijn echt de eerste die het weten hoor! hihi.

Succes meiden! Ik duim nog flink voor jullie door. Ook hou ik jullie op de hoogte. Ik spiek wel zo af en toe op dit forum.

Groetjes en alle geluk van de wereld meiden!

Liefs J

GEFELICTEERD.................        
Wat een leuk verhaal zeg!!!!!!!!!!

Geniet ervan meid samen met je mannetje!

Liefs Mirella

Terug
Bovenaan