ZWANGER

Hoi Muizebeest!
GEFELICITEERD!!!
We zitten in precies hetzelfde schuitje...
Ik heb gisteren getest...en ook positief...ook 20 december uitgerekend...en ook onze 2e...hahahaha!!!
Nogmaals, gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.

Dikke kus ,
Dyonne

gefeliciteerd meid!

Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan en je er lekker van kan genieten!

Hallo Muizebeest,

GEFELICITEERD!!!!!!!! Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Tijs

Hoi Dames,

Bedankt voor de leuke reacties zeg. Heb de gyn al gebeld en ik mag de 16de Mei al gaan voor de eerste echo, ben daar erg blij mee want ben dan 8 weken zwanger.

VOOR YOURMYSWEATHART: ik had alleen last van misselijkheid en vaak plassen en verder toch een soort ongi gevoel wat ik nu nog heb en lage rugpijn maar meer niet. En belangrijkste was voor mij dat het ongi weg bleef. En heb twee dagen na NOD-dag getest en was dus Positief,

En dat terwijl ik volgens 9maand.com pas 4wk,2dg zwanger ben dus ook heel veel HCG hahaha.

VOOR JANTJE: Ik vind heel erg voor je meid en ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat zodat je ook snel zwanger raakt.

Meiden ik blijf jullie volgen.

Liefs van mij en de kiddies haha

he muizebeest,van harte gefeliciteerd!!!!
wat geweldig zeg! Ik heb de 18e (as dinsdag) mijn nod, ben veel misselijk, veel kramp in mijn buik (beetje erg ongi gevoel), ook zijn mijn tepels gevoelig, helaas moet ik dus nog ff wachten.....
ik hoop zo dat het raak is.
veel liefs sas

hey muizebeest,

van harte gefelicteerd met je zwangerschap
heb vandaag mijn nod dus ik hoop dat ik je snel zal volgen

liefs ineke

PROFICIAT!!!!!!!!
En veel succes met alles wat komen gaat. Ik hoop dat je een plezierige zwangerschap hebt. Geniet ervan.
Groetjes V.

Gefeliciteerd!!!! Lijkt me heerlijk!!
Geniet er maar van en hopenlijk heb je iedereen hier besmet!!

Terug
Bovenaan