Zwanger?

Olifant

New member
<p>Ik ben heel voorzichtig blij, kan het bijna niet geloven. Bij onze 1e dochter meer dan een jaar geduurd voordat ik in verwachting raakte. Nu in september besloten er voor te gaan en vanmiddag een test gedaan. Ik ben de hele week al extreem moe en heb zere borsten, beetje aan de zijkant/onderkant. Echt zo'n beurs gevoel. Vanmiddag zei mn man; ga testen! Ik heb getest met een early zw test van de kruidvat. Na 2 minuten stond er echt een héél licht streepje. Te veel om het te kunnen negeren, te weinig om er écht zeker van te zijn. Morgenochtend opnieuw testen met ochtendurine. Zou het dan toch...? </p>
 
Wat spannend Olifantje! Heb je al opnieuw getest? Hopelijk is het echt zo! 
 
Ik heb woensdagmiddag getest en had een beetje hetzelfde als jij: een licht streepje maar wel een streep! Donderdagochtend weer getest, heel ietsje donkerder. En nu morgenochtend weer! Ben heel benieuwd! 
 
Spannend Fanne! Een streep is een streep zeggen ze toch? Ik zeg alvast gefeliciteerd!
 
Vanmorgen was het streepje wat lichter.. was zó teleurgesteld. Vanmiddag uit het werk tóch nog weer getest en was het streepje echt al wat donkerder dan gisteren. Vanmorgen denk ik niet helemaal goed gegaan. Controlestreep bleef ook licht (wel zichtbaar). Heb nog een stapel testen in huis dus gavan het weekend nog wel weer testen, maar durf stiekem wel te zeggen dat ik denk dat ik echt zwanger ben :)
 
Wat spannend! Haha, lekker blijven testen. Hopelijk krijg je straks een dikke streep! Maar voor jou natuurlijk ook gefeliciteerd! Super fijn dat jullie nu niet lang hoeven te wachten.
Heb je vanmorgen nog getest? 
Mijn test vanmorgen was nu wel met een duidelijke streep! Maandag toch nog één keer testen (het is niet gepland en voelt echt als een cadeau! Kan het daardoor nog niet helemaal bevatten) en dan de verloskundige bellen. 
 
Oh fijn dat het nu toch echt een dikke streep is! Hebben jullie al kinderen of is dit de 1e? 
Ik heb vanmorgen bewust niet getest. Wou er even een dag tussen laten ;) Hier ook in de planning om dan volgende week de verloskundige te bellen wanneer de test echt overtuigend positief is, maar ga er wel van uit. 
 
We hebben al 1 kindje, hij is vijf maanden. Zo snel was dus niet echt de planning. Maar als het goed mag blijven gaan wel heel blij mee! 
Hoe oud is jullie dochtertje? 
Wel goed om een dagje te wachten met testen inderdaad (wel moeilijk!). Heb je hem vandaag al gedaan? 
 
Och nog zo'n kleintje. Hopelijk kunnen ze straks veel aan elkaar hebben! 
Onze dochter is net 2. Gisterochtend met een 'normale ' test getest. Was ook positief. De andere testen waren early testen van de kruidvat. Afspraak bij de vk is inmiddels gemaakt. Heb jij inmiddels nog weer getest?
 
Terug
Bovenaan