zwanger??

A

Anoniem

Guest
 Hoi allemaal,
Ik ben fiene, en ben vandaag 3 dagen overtijd.
Mijn gevoel zegt dat ik zwabger ben, maar de test is negatief.
Heb altijd een regelmatige cycles, dus.........
heb al zere borsten en naar mijn idee is mijn onderbuik ook anders.
Heeft iemand ervaring of tips voor mij?
Ik hoop echt dat ik zwanger ben.

groetjes fiene,....

Hoi Fiene,

ja het is mogelijk dat je toch zwanger bent.
Over een paar daagjes opnieuw testen, misschien dat je hcg gehalte dan hoog genieg is voor een positieve uitslag.

Ik duim voor je!

Liefs, Mienetje

Hoi Fiene,

Over een paar daagjes opnieuw testen, misschien dat je hcg gehalte dan hoog genoeg is voor een positieve uitslag.

Ik duim voor je!

Liefs, Mienetje

Hoi Fiene,

Over een paar daagjes opnieuw testen, misschien dat je hcg gehalte dan hoog genoeg is voor een positieve uitslag.

Ik duim voor je!

Liefs, Mienetje

Hoi Fiene,

ik ben vandaag 6 dagen overtijd! Gister getest.... niet zwanger..... ik heb gister een kelin vleugje bruine afscheiding gehad. Maar vandaag links onder in mijn buik, pijn. Ik heb nu echt een rot gevoel.... zo lang overtijd heb ik nog  nooit gehad... als ik niet zwanger ben.... heb ik dadelijk iets ofzo??? Misschien een stomme gedachte, maar het zou toch kunnen, dat er iets mis is met de l-eierstok ofzo.
Ik test zaterdag opnieuw.

;liefs LA

Dus samen nog even in spanning

hoi fiene,

ik heb hetzelfde als jij. ben vandaag 2 dagen overtijd maar test is negatief. ik ga de komende dagen niet meer testen. begin van de volgende week denk ik. ik zal voor je duimen!!!

hoi anna,....

ik denk ook dat ik pas in de zesde week ofzo nogmaals ga testen.
Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste was ik al 2 keer niet ongesteld geweest en toen was het gelijk positief.
En was ik eigenlijk ook al gelijk zwanger. nu ben ik in ronde 5,...... dus op zich nog aardig snel.
We wachten rustig af. Ik zal ook voor jou duimen en houd je op de hoogte! jij mij ook of ons moet ik zeggen.

groetjes fiene,....

Terug
Bovenaan