zwanger??

misschien dat we volgende week allebei goed nieuws hebben. ik blijf duimen!!!!
ik zit nu in ronde 7 maar ben al 10 maanden gestopt met de pil. mijn cyclus is vrij lang.

we houden elkaar op de hoogte!!!!

Spannend hoor!!
Ga voor je duimen dat je zwanger bent!

Liefs Anouska

He Fiene

Ben ook drie dagen overtijd. Heb ook een gevoel in mijn onderbuik die ik moeilijk kan beschrijven... Gisteren een test gedaan en ik zag een heeeel licht streepje. Mijn familie is ervan overtuigd dat ik zwanger ben, ik nog niet helemaal. Het kan dus zeker zijn dat de waarde in je bloed nog niet hoog genoeg is. Test gewoon over een paar daagjes nog eens. Ik ga zat nog eens testen. Ik duim voor jou!

ook ik heb een heel raar gevoel in mijn buik dat ik moeilijk kan omschrijven.
soms een paar felle steken in mijn onderbuik/lies  maar die zijn dan zo weer weg. verder lijkt het op een soort spierpijnachtig  gevoel in mijn onderbuik  met af en toe wat lichtere steekjes aan de zijkant. heel apart in ieder geval. ik heb dit ook nog nooit gehad.
ook ik wacht nog een paar dagen af voor ik weer opnieew ga testen

Agentje, je bent volgens mij gewoon zwanger anders had je ook geen licht streepje, die zwangerschaptesten, vinden bij al een klein beetje of je zwanger bent of niet, dus ga er maar van uit dat je zwanger bent.....

Gefeliciteerd meid

hallo,...

Het is inderdaad wel grappig dat we allemaal een beetje met het zelfde gevoel zitten.
Ik heb vanmiddag weer 2 testen gehaald en test dus over een paar dagen weer.
en agentje dunne streep of niet dan ben je echt zwanger hoor!!!
Gefeliciteerd in iedergeval!!
hopelijk zie ik de streep ook binnenkort.
ik ga zo lekker in bad en mijn lichaam maar eens goed observeren.

groetjes Fiene,.....

Terug
Bovenaan