Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Janine!

Ga lekker genieten van de tijd die nu gaat komen!

Groetjes Janu79

hee meis van harte he!!!!!!!!!!!!!!!!1
heel erg gefeliciteerd!!!!
(hihi we zijn op dezelfde datum uitgerekend!!!!)
groetjes en heeel veel succes van moniek

Hey Janine,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!
wat leuk zeg en heel veel succes nog met je zwangerschap!!!!
geniet er maar lekker van, ja het is iets heeeeeeel bijzonders!!!

Liefs Sandy

Gefeliciteerd!!!

Geniet ervan!!!
ik wacht nog even.. ben  nu twee dagen overtijd en nog steeds niets te bekennen!!
als het morgen nog zo is ga ik zondag ochtend testen... heel misschien iets eerder!
maar dan is mijn datum ook 7 februari.. dus zie ik je misschien nog het februari forum

Liefs Jazzie!!!

Hoi Fiepke en Linniepinnie,
ik wilde het al heel erg lang maar ben pas echt begonnen in februari of maart (ik begin zelf te twijfelen). Mijn mannetje wilde niet eerder beginnen en was desperate gewoon.  We hadden een toen afgesproken dat we dus een van die 2 maanden zouden beginnen. Maar naar mijn idee zijn we een jaar bezig geweest omdat ik het al een jaar wil. Ik wilde niet dat hij het voor mij deed maar gewoon omdat hij zelf ook vader wilde worden. En na een diepgaand gesprek was dat ook wel zo. Ik had mezelf al helemaal ingepraat dat ik geen kinderen kon krijgen (sorry maar ik zie alles al gauw slecht in, omdat bij heel veel mensen om me heen het al bij de 1ste keer raak was) en nu toch raak!

Van harte gefeliciteerd!!!
Ik kom hier net kijken maar ben heel blij voor je..
Geniet ervan

Liefs

Hey !
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Geniet maar lekker van dat kleine wondertje in je buik.

Groeten van Miena.

Hallo aanstaande mama,

Ik hoop zo dat alles goed mag gaan, wat een geweldig nieuws...
Ik wens jullie een fijne zwangerschap toe en een goede voor-
bereiding samen...

Heel veel geluk!!!     Knuffel, Judith

Terug
Bovenaan