Zwanger

Super gefeliciteerd en je moet je maar geen zorgen maken. Het zal vast wel meevallen probeer maar lekker te genieten van je kleine wonder. Hou je ons wel een beetje op de hoogte.

Liefs Linda

Gefeliciteerd!!

Probeer zeker te genieten!
Veel suc-6!!

Liefs,Swinnie

Hallo Linda,

Allereerst proficiat. Kan me voorstellen dat je gevoel tweeledig is. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Ik denk dat Asja jou toe goed gerust heeft kunnen stellen.

Geniet ervan

Groetjes
Talke

Hoi meis,

VAN HARTE PROFICIAT HOOR!!!
Probeer er toch van te genieten, ook al voel je onzeker door die medicijnen!!!
Snap je best dat je daar zorgen over maakt maar wacht maar eerst af wat de doktor zegt oké!!!
En geniet van je zwangerschap en heel veel succes ermee oké!!!

Liefs Sandy

He,

Van harte gefeliciteerd!! Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt door die medicijnen, wacht maar af wat de dokter zegt, maar het komt vast allemaal goed.
Ik hoop dat je snel helemaal van je zwangerschap kan genieten!!
groetjes

Hoi,
Ook namens mij van harte gefeliciteerd!!!
Ik snap je gevoel ook wel, maar zoals iemand hierboven ook al zei de eerste weken
is er geen contact tussen het vruchtje en jou. Dus dat scheelt.
Ga lekker blij worden en geniet van je zwangerschap!
Liefs melanie

Yes!!! Geloof dat ik nu toch wel blij ga worden!

De HA zei dat het wel mee zou vallen, aan de creme zou het niet liggen zoals Asja ook al zei en de pil dat was er maar één en dat was precies een week daarvoor. Dus hopelijk valt dat ook mee, ik weet eigenlijk niet hoelang die werkt, want dat ben ik vergeten te vragen, maar de HA zei dat dat wel goed zit.
Ook vroeg ik mij af, of het ook erg is dat ik al zo lang niet ongesteld ben geweest (2 maanden) ligt het vruchtje wel in een oud bedje, maar de HA had daar niet echt een pas klaar antwoord op. Ook dat zou wel mee vallen. Ik dacht zelf ook al, als dat niet goed is, dan komt het er vanzelf nog wel uit. Hopelijk niet natuurlijk!
En nu? Wat moet ik nu regelen? Vast nog niet veel, maar er spoken allerlei vragen door mijn hoofd haha.
Jeetje zo snel hadden we echt niet gedacht.... Ik schrok mij gister dan ook rot. Ik was misselijk en verkouden dus dacht kan ik ook wel testen.... Tja. De HA zei dat het een griepje is die heerst en de positieve uitslag? Ja dat was even een leuke bijzaak. Hij heeft ook getest en een duidelijke plus. Zal dan wel oke zijn. Ik geloof dat ik dan zo'n 2 weken moet zijn nu. Want de HA had ook 30 juni getest voordat ik die medicijnen kreeg en toen was er niets te bekennen, zelf hebben we toen even niet gemeenschap gehad, ja die week later. Een ongelukje met opzet dus.  Echt niet gedacht!
Zeker niet in de positie waarin wij verkeren, huis gekocht en nu na 3 maanden een advocaat in handen in verband met de verborgen gebreken, hoop maar dat dat opschiet en we tegen die tijd wel samenwonen...

Kus

Terug
Bovenaan