zwanger?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum! Ik zit nu in ronde 1. Ik heb al een kindje van 2 jaar en nu wil ik heel graag een tweede. Ik heb vandaag mijn NOD. Ik heb vanmorgen getest en ik zag een heel licht streepje. Maar niet zomaar licht, zo licht dat je bana gaat denken dat je het verbeeld. Kan dat? wanneer kan ik het beste nog een keer testen? Verder voel ik mij goed.

Iedereen heeeeeel veel succes en ik laat het jullie snel weten wat de volgende test laat zien......

haha ik had nog geen eens de tijd genomen hier iets te schrijven, ik was meteen naar de apotheek gerend voor een test van een ander merk. Maar je weet wat ze zeggen he,..een streep is een streep, hoe licht dan ook!

wel heel fijn hoor dat t waarschijnlijk meteen raak is, had ik bij mijn eerste ook, ze is nu 19 maanden en als ze 2 is willen we ook voor de 2e gaan.

succes en laat t even weten

liefs janneke

bijna 3 jaar terug had ik dat ook, op nod dag een heeeel vaag streepje,
ik terug naar apotheek en gevraagd,daar zeiden ze dat ik over 2 dgn weer moest testen dan was kans groter op duidelijkere streep.

zo gezegd zo gedaan..en het klopte, op ochtendurine een streepje weliswaar weer vaag maar wel wat duidelijker, smiddags opnieuw gedaan en ja hoor....echt duidelijk!!!!!!

nu is mijn meisje alweer 2 jaar!!!!

Dus een voorzichtige felicitatie is op zijn plaats!!!

gr elora

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik wordt inderdaad heel snel zwanger. Dit is namelijk de 5e keer dat ik (misschien)bij de eerste keer zwanger wordt. Bij de eerste ging het goed, maar daarna 3 miskramen. Dus voor mij blijft het spannend. Ik kan pas over drie maanden echt blij zijn als ik nu zwanger blijk te zijn. Toch ben ik wel een beetje blij hoor als het zo is, maar ja moet maat even afwachten.
Weten jullie misschien een test die het duidelijkst resultaat weergeven? Wat zijn jullie ervaringen, wil het toch zo snel mogelijk weten!

Groet Nini

Ik snap heel erg je onzekerheid. Ik ben nu drie dagen overtijd, had afgelopen maandag ongi moeten worden. Ben ook altijd heel erg op tijd met ongi worden. Heb dus ook meteen een testje gedaan en zag ook een witte streep. Ik heb me ook afgevraagd"Ben ik nu gek of zie ik echt een streepje!!!". Ik snap het helemaal.
Vanmorgen heb ik mijn urine opgevangen en ga zo testen, had nog geen test in huis namelijk. Stom natuurlijk, maar ach we zien wel wat we te zien krijgen. hahahaaha, he succes.

Groet Kim

Niet te lang wachten met testen hoor kim, want dat kan je een verkeerde uitslag krijgen. Heel veel succes, ik hoop het echt voor je, spannend. ik ga ook zo nog een test halen.......

Laat je het nog even weten,

Groet nini

nee sorry heb geen idee wat de beste test is. ik zou in iedergeval een andere kopen als die je nu hebt. Van de apotheker zelf of n huismerk van de drogist, clear blue,..ik ken ze allemaal niet zo maar ik zou er wel eentje kopen die al na 10 dagen na de mogelijke bevruchting uitslag geeft, die zijn misschien wat gevoeliger als testen die pas 2 dagen na je nod iets oppikken, ff vragen joh bij de drogist ofzo.

erg zeg dat je die miskramen hebt gehad, kan me voorstellen dat het weer een hele spannende periode gaat worden, ik hoop het allebeste voor je!

Hoi hoi,

Ik adviseer zelf Blear Blue, deze heb ik zelf altijd en werkt erg goed. Ik heb een keer een test van de etos gebruikt en dat was een rotding. Hij gaf het verkeerde streepje aan. Alleen links verscheen als je NIET zwanger was en allebij als je het wel was. Bij mij verscheen dus alleen de rechter, hoe bedoel je vaag.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan