zwanger?????

Hoi Nini,

Ik sluit me aan bij een streepje = een streepje, dussse... (fluisterend) *gefeliciteerd*!
Als je idd zwanger bent hoop ik voor je dat het dit keer goed blijft gaan, 3 miskramen is niet niks!! Ik zal voor je duimen.

Je kunt voor de zekerheid een dagje later nog een keer testen, dan heb je duidelijkheid. Ik lees hier altijd dat Clear Blue (het zusje van Blear Blue zoals die van Joyce ) heel gevoelig is en van Predictor juist weer niet.

Succes en laat je even wat weten??

Groetjes,

Tammy

Spannend hoor!

Ik zou zeker nog een test halen en meteen doen.

Hou ons maar op de hoogte.

nou ik heb dus weer getest met predictor vanmorgen.... negatief. Ik snap er niks van. Misschien toch een foutje. Maar ben al 3 dagen overtijd. En ik las dat predictor niet zo gevoelig is (de apotheek zei juist van wel) Maar ja dus nog even afwachten en morgen maar een test kopen van clear bleau.
Jullie horen nog van mij
Groet Nini

Hallo meiden,

Hier ben ik weer ff.
Ik heb sinds gisteravond wat bloedverlies. Wat me eigenlijk best wel zwaar valt en bij mijn mannetje ook. We hadden er zo op gehoopt.
Maar misschien is het een innestelingsbloeding???? Of houden we onszelf nu voor de gek?? Ik ben namelijk altijd super op tijd met mijn menstruatie. Of willen we het misschien te graag??? Wat een onzekere periode is dit zeg!???

Wanneer kan ik nu het beste gaan testen?

Kus Kim

Terug
Bovenaan