zwanger?

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal

Even een vraagje, ik ben 28 juli de rode duivels gehad, nu heb ik sinds een paar dagen de volgende klachten;

last van een zeurderige buikpijn
met vlagen misselijk
emotioneel maar aan de andere kant ook snel gepikeerd
veel witte afscheiding

wie herkent dit?

liefs

Ikke! Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Heel pril maar wel heel echt! Vlagen van misselijkheid, lage bloeddruk, vermoeid, chagrijnig: allemaal aanwezig!

Wanneer is je NOD! Succes met afwachten, wie weet is het zover!

Groetjes Debra

was vergeten er bij te zetten dat ik ook vreselijk moe ben, kan de hele dag wel slapen!!

Debra,

ik weet het niet precies, zo zagen mijn laatste menstruaties eruit

2 mei
30 mei
28 juni
28 juli

cyclus was dus 28,29 en 30 dagen

ben benieuwd dus!

liefs

heej.. ik heb ook mijn laatste menstruatie op 28juli gehad..!!
ik heb ook wel last vlagen van misselijkheid en zeurende pijn in mn onder buik..
mijn nod is de 26e.. ik hoop zo graag dat ik zwanger ben... ben paar maanden geleden ook zwanger geweest en dat leide tot een miskraam. nou ik hoop voor ons alemaal dat we t zijn!! elke keer die onzekerheid is niks...!!!
veel liefs zina xx

Hoelang was je menstruatie? Veel vrouwen hebben een innestelingsbloeding op het moment dat ze ongesteld moeten worden of pseudomenstruatie omdat je lichaam dat nog gewend is. Men ziet het dan als een gewone ongesteldheid.

Het zou dus kunnen dat je zwanger bent. Gewoon effe testen dan ben je van die onzekerheid af!
Succes liefs Bo

Hoelang was je menstruatie? Veel vrouwen hebben een innestelingsbloeding op het moment dat ze ongesteld moeten worden of pseudomenstruatie omdat je lichaam dat nog gewend is. Men ziet het dan als een gewone ongesteldheid.

Het zou dus kunnen dat je zwanger bent. Gewoon effe testen dan ben je van die onzekerheid af!
Succes liefs Bo

Succes liefs Bo

Succes liefs Bo

Terug
Bovenaan