zwanger?

Hoi dames,

Ik kan jullie een hand geven.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Morgen is mijn NOD. Ik merk aan niks dat ik ongi ga worden.
Ik heb dezelfde klachten als jullie, zwaar gevoel in de buik, met vlagen misselijk, moe moe en nog eens moe, mijn man zegt dat ik heel kriebelig ben.
Ik heb waarschijnlijk op 13 augustus een innestelingsbloeding gehad, begon met een beetje bruin en daarna enkele druppels helder rood bloed.
Ja, wat zal dat te betekenen hebben? Het is wel spannend!!
Duurt me nu eigenlijk veel te lang want ik zit al in de 14e ronde.
Maar ja, we wachten maar af.

Ik wens iedereen verder veel succes!

Groetjes Kelly

Hoi,

Ik herken je klachten!!! INa een uur of 14.00 uur ben ik helemaal kapot en 's ochtends kom ik m'n bed haast niet uit. Mijn borsten zijn ook een stuk groter (doen geen zeer) en bij vlagen misselijk. Ik ben eigenlijk vooral 's avonds misselijk. En ik heb bij vlagen pijn in mijn buik, vooral bij m'n navel in de buurt. Het opgeblazen gevoel klinkt me ook heel bekent in de oren. Enneh, chagrijnig dat ik ben.... niets voor mij joh. M'n gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar ja je lichaam kan je goed in de maling nemen. Mijn nod is 27 augustus. Ik heb nog geen bloedverlies ofzo gehad. Ik zou willen dat ik vandaag al kon testen......

Sterkte met alles en ik duim voor je dat je zwanger bent!!!

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan