Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben helemaal blij, vanmorgen getest en... zwanger!!! Erg spannend allemaal.
Weet iemand waar ik het september 2007 forum kan vinden?? Vind 't wel leuk om daar ff te kijken.

Voor jullie allemaal veel succes en hopelijk ook snel goed nieuws meiden. Ik stuur wat glitters********************** **************************** ******************** ****************
************* ************* **************************** **************************** ************

Groetjes!!

Gefeliciteerd!!! ga er van genieten.

Volgens mij bestaat het September forum nog niet, ik dacht dat het nog maar tot Augustus ging. Want het moet gewoon onder Zwanger staan helemaal onderaan

wauwwwww!!!! GEFELICITEERD!!!!
Ik ben hiernog maar net maar leef gewoon nu al mee haha, vin het super!!!!
Hoelang heb je er nu over gedaan??

Liefs Inanna.

quote: inanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2007 12:39:24'));

wauwwwww!!!! GEFELICITEERD!!!!
Ik ben hiernog maar net maar leef gewoon nu al mee haha, vin het super!!!!
Hoelang heb je er nu over gedaan??

Liefs Inanna.

Het was de 4e ronde bij ons, dus ik mag niet klagen hoor. Aardig snel!! Zeker met wat je hier soms leest!! Succes!

Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. Wens je een goede onbezorgde zwangerschap
xx daantje

hoi hoi,

nou meid geniet er maar lekker van. het is idd vrij snel. bestaat nog wel dus.
ik zelf zit in de onzekerheid. twee ronde en nog niks te bekennen.zit nu op dag 50 namelijk. hoe was dat bij jou met je cyclussen?? ik hoop voor de andere meiden hier dat   2007 ons geluks jaar wordt!!

xx dd

Hoi Mamajudy,

Geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!!!
Over een tijdje een lief klein wondertje in jullie armen!!

Liefs An

Terug
Bovenaan