Zwanger!

quote: dag droomertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2007 13:08:23'));

hoi hoi,

nou meid geniet er maar lekker van. het is idd vrij snel. bestaat nog wel dus.
ik zelf zit in de onzekerheid. twee ronde en nog niks te bekennen.zit nu op dag 50 namelijk. hoe was dat bij jou met je cyclussen?? ik hoop voor de andere meiden hier dat   2007 ons geluks jaar wordt!!

xx dd

Hoi!
Erg hé dat wachten!! Dag 50 is wel lang zeg. Ik was eerst al bijna een half jaar met de pil gestopt, maar mijn man wilde nog niet voor het echhie. Dus ik dacht, kan mooi die pil uitwerken en dan maar even met condoom. Vond hij ook prima. En nu sinds een paar maanden die ook niet meer gebruikt, omdat manlief er ook 'klaar' voor was. Ik heb sinds het stoppen met de pil cyclussen gehad tussen 27 en 33. De eerste ongi na het stoppen duurde wel wat langer, maar dat is heel normaal volgens mij.

Nou veel sterkte met wachten en hopelijk wordt 2007 hét jaar!!!

Groetjes.

Gefeliciteerd. Geniet maar goed van de komende tijd.

Groetjes, Manon

Gefeliciteerd ,

Wij zijn nu in ronde twee aangekomen, ik hoop dat we net zoveel geluk hebben ..

Geniet ervan..

Liefs Natascha

Hoi Mama Judy,
wat heerlijk voor jullie gefeliciteerd!!!. Het september forum moet denk ik nog aangemaakt worden, maar je kan natuurlijk altijd alvast meekletsen op het augustusforum
liefs Rosa ( vorige maand rond dezelfde datum NOD als jij en dus net 1 maandje eerder zwanger.

gefeliciteerd. leuk nieuws. ik hoop je snel terug te zien op het zwangerforum

gr vickske

Terug
Bovenaan