Zwanger !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal !

Ik heb een  maandje geleden hier voor het eerst (en laatst, sorry) op het forum gezeten i.v.m. mijn kinderwens.

Wij zijn in november gestopt met de pil en hebben mijn eerste (natuurlijke) menstruatie afgewacht en nu, 2 maandjes later, ben ik zwanger !!!!

Ik  ben echt dolgelukkig ! Ik had nooit verwacht dat het bij ons zo snel zou lukken. Je hoort zoveel nare verhalen, dat ik er maar een klein beetje rekening mee hield dat het weleens een tijdje zou kunnen duren. Maar gelukkig, in ons geval niet !

We  hebben vanmorgen (voor we moesten gaan  werken) de test gedaan, en er was een duidelijke roze stip zichtbaar. Oh, ik droom er al maanden van, maar nu het zover is kan ik het bijna niet geloven ! Ons eerste kindje is op komst !

Ik had al een paar dagen een apart gevoel in mijn onderbuik, niet echt buikpijn ofzo maar toch anders. Ik dacht nog, hoop nu maar niet teveel dus ik heb er niet teveel aandacht aan (proberen) te schenken. Maar toen ik na een regelmatige cyclus 2 dagen overtijd was heb ik  toch gelijk getest.

We proberen het nog wel tot 12 weken voor ons te houden mocht er iets niet goed gaan. In onze vriendengroep zijn nl. het afgelopen jaar al 2 miskramen voorgevallen. En het lijkt ons erg vervelend als daarna iedereen weet dat je 'bezig' bent, dus vandaar.

Maar hier op het forum kan ik het gelukkig van de daken schreeuwen: IK BEN ZWANGER !!

Voor alle meiden die 'bezig' zijn, heel veel suc-6 toegewenst !

Liefs Spic

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID   ik weet precies wat je bedoelt..

Heb net een test gedaan ben nu 10 dagen overtijd en na 4 nega testen nu POSITIEF

Liefs, ineke

Van harte gefeliciteerd!!! Lekker samen genieten van dat wondertje in je buik!!! Liefs Lientje

GEFELICITEERD!!!

Geniet van deze bijzondere tijd!!!

Liefs, Mar

hiep hoi hiep hoi!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!

En nu heerlijk genieten!

Groetjes mamabinck.

Harstikke bedankt voor jullie lieve reacties !

Voor degene die nog niet zwanger zijn, ik duim voor jullie !

xxx Spic

gefeliciteerd!! Geniet van deze mooie tijd!!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan