Zwanger !!!

Van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
we zitten vlak bij elkaar.
Geweldig !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!
Kus suzan

van harte, en geniet maar lekker de komende 9 maanden van je zwangerschap en daarna van je wondertje in je armen..

Liefs Iris

Hoi,

Super... Van harte gefeliciteerd!!!!! .
Geniet ervan!!

Liefs,
Jazz

Van harte gefeliciteerd
Heel erg veel geluk gewenst!
Gr. van Pam

Heerlijk hè dat je het hier van de daken kan schreeuwen!

GEFELICITEERD!

En vooral geniet!!! (geloof me, men zegt 't wel, maar tis ècht waar...die 9 maanden VLIEGEN om!)

Erg lief al die reacties van jullie, terwijl jullie  me niet eens (echt) kennen....

Ik wil alleen nog eens vragen, wanneer vinden jullie het tijd  om het nieuws aan de buitenwereld te vertellen ?

Ik ben een redelijke flapuit, heb moeite geheimen (van mezelf) te bewaren dus dit worden moeilijke weken voor me. Mijn man wil nl. zo lang mogelijk wachten.

Ik denk zelf dat ik het rond de 10 weken aan iedereen wil vertellen.

xxx Spic

Wij hebben bij ons zoontje gewacht tot we bij de eerste echo (12wk) zeker wisten dat alles goed was.
Onze ouders en beste vrienden hebben we het al wel eerder verteld toen. (ouders zelfs meteen!)
Wij dachten toen dat als het mis mocht gaan, je het  dan ook wel graag wilt delen met een paar mensen...
Gelukkig was dat niet het geval en verliep alles voorspoedig!

Maar het  is niet altijd makkelijk hoor om het voor je te houden. Op feestjes was ik welleens ziek en had ik ineens geen zin in een wijntje, of ik MOEST ineens weer rijden!!!
Snappie

Veel plezier als je het straks aan iedereen gaat vertellen!!!

Liefs, Mar  

Terug
Bovenaan