ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heey Mamabinck,

Prachtig om te lezen : je berichtje om 13.40 uur. NOG 5 DAGEN EN DAN TESTEN !!!!

En twee uur later al getest!!!!!!!!!!ZWANGER!!!!!!!!

Zo herkenbaar, als je die testen thuis hebt liggen ga je over stag.
Iets in je zegt dan dat je moet gaan testen.Leuk hoor meid

Ik wil je van harte feliciteren en een superzwangerschap!!

Veel Liefs KIDS XXXX

Wauw......Gefeliciteerd!!! (jouw dagen gaan wel erg snel )
Liefs Gizmo

Hey mamabinck!

GEFELICITEERD!!! echt super! wow...

Ik las al dat je op valentijnsdag wilde gaan testen, maar nu dus toch eerder... :).
Ik wilde ook de 14e gaan testen maar ik heb het vermoeden dat het raak is deze keer dus nu ga ik morgenochtend ook maar een testje doen. Ik hoop dat het resultaat net zo zal zijn als bij jou :) :).

GENIET ERVAN!!

xx peterselie

Mamabinck, heeeel veeel geluk toegewenst en geniet er lekker van!!! xie maantje!

hey meiden,

heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!

irisbloempje: ik kon mezelf inderdaad niet bedwingen, te veel spanning!!! Scheelt weer 5 nachtjes stress!!!

patries78: als het goed is ben ik maandag 15 oktober uitgerekend. Ja, dit had ik dus ook al heel snel opgezocht. Samen naar het oktoberforum gaan?! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe gaat het met je?

lieve randy: we zaten in de 2e ronde, dus al snel zwanger. Ik hoop dat jij heel snel een positieve test in handen hebt!!! Kom je ons dan snel vergezellen op het okt. forum? liefs mamabinck.

rian 84: ik heb de DA test gebruikt. Ik dacht zelf dat ik nog een kruidvat test in huis had, maar dus niet. Deze werkt dus ook heel positief!!!

hi kaylin: genieten ga ik zeker, als het goed is ben jij ook al zwanger, he!!! Hoop je snel tegen te komen op het zwanger zijn forum.

hey imma, bedankt voor je superberichtje. Ik hoop je snel en alle andere meiden natuurlijk te zien op het zwanger zijn forum.

Lieve meiden allemaal heel erg bedankt en hopelijk zien we elkaar snel op het okt. forum of zwanger zijn forum.

Dikke knuffel van mamabinck.

He mama binck,

Wat een super nieuws! Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet er saampjes lekker van!!! Ik hoop dat ik met je mee mag kletsen op het oktober forum, nog geen duivels!!!

Liefs Lientje

hoi lieve mama binck van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en dat kleine ukkie in je buik wat een klein wondertje is hoop dat ik en de andere ook wat   sterretjes glitters en andere geluksdingen mogen vangen om ook te mogen genieten van een zwangerschap het is je van harte gegegund

Terug
Bovenaan