ZWANGER!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben hier niet zo heel vaak geweest, maar ik wilde toch even het goede nieuws met jullie delen....

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

Ik ben in januari met de pil gestopt en de 2e ronde was het al raak. Ik wist al een week voor mijn NOD zeker dat ik zwanger was en ik had gelijk! Een dag voor mijn NOD heb ik getest en ik had een dikke plus op de ClearBlue. Dit was vorige week maandag, dus ik zal nu zo'n 5 weken zwanger zijn.

Ik vind het wel weer heel spannend, die eerste weken. Voordat ik van mijn dochter zwanger raakte heb ik een miskraam gehad (vroeg, met 6 wkn al), dus die angst blijft dan toch. Ik zal blij zijn als de eerste 12 weken voorbij zijn.

liefs,
Ikke mv 1

hoi

Van harte proficiat met je zwangerschap en hoop dat ie voorspoedig zal lopen,Ikzelf ben in de 1e ronde bezig voor nr 2 en ik moet zeggen dat ik ook denk dat ik zwanger ben la die kwaaltjes komen me bekend voor,maar goed ik moet nog even wachten tot 22 mrt en als het niet zo is volgende keer beter   succes he

Hay ,van harte gefeliciteerd zal voor je duimen dat alles goed gaat,probeer er heel erg van te genieten want stress is het ergste voor je kindje,gr en liefs

Gefeliciteeeeeeerd !!!!!!

Ik moet nog beginnen aan een 2e maar ik wil nog even wachten.

Maaaarrrrr echt leuk voor je !!!!

Groetjes,

Bianca

Hoi Ikke,
Van harte Gefeliciteerd!! Een fijne en leuke zwangerschap toegewenst en geniet er van!!
Hopelijk kan ik je straks gaan vergezellen op de november mama's forum. Heb gisteren namelijk ook een CBtest gedaan en had een, volgens mij, vage plus. Voor de zekerheid morgen of overmorgen nog maar eens testen. Tot nu toe blijven de RD nog weg. Dus hopelijk: Tot Straks!!
Gr. Mams79

Hoi,
Ik ben net nieuw maar toch van harte gefeliciteerd.
Eveline

Bedankt voor de felicitaties meiden! Het is nog een beetje onwerkelijk, maar ik ben super blij.

Mams79, het zou idd leuk zijn als we straks samen naar het november forum kunnen verhuizen.  

liefs,
Ikke mv 1

Terug
Bovenaan