ZWANGER!!!!

gefeliciteerd ,geniet er van 9maanden zijn zo om.

groetjes iris 32j 11de 2de

Hoi Ikke mv1,

Jawel hoor!! Ik ga samen met je naar de november mama's!!! Zwanger dus..!!! Heb gisteren nog een test gedaan en hoewel die niet erg duidelijk was stond er toch echt een plus!!! Ben helemaal blij maar het is idd nogal onwerkelijk. Maar dat had ik met mijn eerste ook. Dus over 8 maanden zijn we mv2..hahahaha!!
Wanneer ben jij uitgerekend?? En hoe oud is je eerste??
We kletsen binnenkort verder op november mama's (volgens mij bestaat ie nog niet). Tot dan!!!
Mams79

Gefeliciteerd

Ik heb ook net een cb-digitale test gedaan en jawel Zwanger jippie!!   Dus gaan we samen naar  het november forum.

X Daantje

Gefeliciteerd Daantje!!
Tot bij de november mama's!!
Mams79

Wat leuk, nog 2 zwangeren erbij! Het november 2007 forum is er nog niet, maar dat zal binnenkort wel komen.
Ik heb al een dochter van 17 mnd en als het goed is ben ik 12 november uitgerekend.
Ik ben nu 5 wkn en 3 dgn zwanger en de vermoeidheid begint alweer toe te slaan. Ik herken het van mijn eerste zwangerschap, toen was ik de eerste weken ook zo doodmoe. Misselijk ben ik nog niet, maar dat begon de vorige keer pas rond de 6 wkn, dus kan nog komen.
Hoe voelen jullie je?

liefs,
Ikke

Wat een leuk nieuws zeg!!!

Geniet er maar lekker van en ik hoop dat velen van ons zich snel bij jou aan mogen sluiten!

Veel liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan