Zwanger

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nu 7 weken zwanger. Het kwam totaal onverwachts maar ben er super blij mee. Ben 10 december uitgerekend en ben dan 32 jaar. Dit is mijn eerste kindje. Ben elke dag ontzettend moe en ben in totaal 3 dagen misselijk geweest. Voor de rest gaat alles wel goed. Het valt me op dat ik snel vol zit. Normaal gesproken eet ik alles wat los en vast zit, maar nu zit ik al vol na 1 sneetje brood. Hebben jullie dat ook? </p><p>Groetjes,</p><p>Imane en de baby </p>
 
Hi Imane! 


Zo grappig heb juist het tegenovergestelde bij mijn vorige zwangerschap en deze zwangerschap ook wil ik alles eten.. en proppen tot ik vol zit haha. Soms word ik er moe van. Ik ben morgen als het goed is 5 weken zwanger met mijn berekeningen. Dan ben ik dus als het goed is 26 of 27 december uitgerekend. Heb jij al gebeld voor een echo? 


Groeten Kleinste 
 
He de kleinste,    Wij zitten heel dicht bij elkaar. Uitgerekende datum lijkt nu 2 januari.   Mijn eerste echo is in week 9, nog 4 weken wachten en helaas mag partner niet mee... hebben er 16 maanden incl. Medisch traject op mogen wachten en nu kunnen we het niet samen doen, ergens toch wel jammer...  vroege echos doen ze niet meer...   Hebben jullie al een echo gepland? 
 
Terug
Bovenaan