Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik kan het nog bijna niet geloven maar ik ben zwanger!!!!!!
Ben niet eens meer ongesteld geworden na het stoppen met de pil!
Ik voelde van alles en dacht dus dat ik aan het ontpillen was. (Natuurlijk hoopte ik wel dat het direct raak zou zijn).
Maar goed tis dus wel raak en nou maar hopen dat het goed blijft gaan!
Voor jullie allemaal glitters!!!
******************************************************************************************

Liefs,

Tamara.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat snel zeg.
Geniet van deze bijzondere tijd.

Liefs Mickey

Hoi Tamara,
Dat is inderdaad supersnel!!!

Gefeliciteerd!!!

Liefs,
Sara

hoi,

als eerste gefeliciteerd.
hoelang was je overtijd voordat je ging testen?
ik voel namelijk ook van alles.
moet vandaag eigenlijk ongi worden, maar op dit moment nog helemaal niks (gelukkig).
dit is ook min eerste ronde.
op dit moment verlies wel vrij veel slijm, terwijl ik dat normaal gesproken nooit heb.

Hoi Tammie

Nogmaals van harte proficiat met je snelle zwangerschap, ga er lekker van genieten meid ik heb wat van je glitters opgevangen.

Liefs Sharine

Hey Aafje,

Bij een cyclus van 28 dagen had ik maandag ongesteld moeten worden. Ik heb dus dinsdag getest en de test was negatief (vrij laat in de ochtend getest met test van apotheek). Volgens een cyclus van 31 dagen had ik donderdag ongesteld moeten worden en heb dus vrijdag getest met een test van de kruidvat. (laat in de middag maar met een aantal glazen water) Toen kreeg ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje. Vanmorgen heb ik weer getest met ochtendurine en test van Kruidvat en toen was de streep al duidelijker. Ik begreep dat je vandaag ongesteld zou moeten worden dus dan zou je ook kunnen gaan testen. Ik zou dan de test van de Kruidvat aanraden want dat vind ik persoonlijk de fijnste en hij is ook niet zo heel duur.

Liefs,

Tamara.

P.S. ik zal voor je duimen.

Hey Tamara, nogmaals gefeliciteerd en ik hoop van harte dat ik je mag volgen!
Geniet er maar lekker van!

Liefs Yvonne

Hoi Tammie,

Dat is leuk nieuws zeg!
Mazzelkont hoor, in de 1e ronde al raak.
Geniet er maar lekker van.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan