Zwanger!

Hoi tammei.

Heel erg gefeliciteerd,te gek voor jullie.
hele fijne en goede zwangerschap gewenst.

liefs mexx-ann

GEFELICITEERD!!!
veel plezier en geluk in de toekomst.

groetjes danielle

Hoi Tammie;

Van harte gefeliciteerd zeg. Lijkt me ideaal zo snel al. Zou je even willen laten weten wat je voor klachten had. Er zijn op dit momont best veel mensen met hun eerste ronde bezig ( ik ook ) en ik zie veel vragen over het verschil tussen ontpillen en zwangerschapsverschijnselen.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en geniet ervan. Bedankt voor de glitters

liefs happy

hoi tamara
leuk hoor ik heb het zelfde gehad met ons tweede kindje
gestopt met de pil en werd niet meer ongi paar testen gedaan zelfs bij de dokter ik wou weten waar ik aan toe was maar testen neg
ik was 9 weken zwanger voordat de test pos uitwees
van harte groeten eashr

Hoi Tammie,

Wat super leuk voor je. in 1   keer, wow !!!
Echt helemaal te gek, Hoop dat ik je snel mag volgen. De glitters zijn aangekomen hoor.
Succes ermee.

Dikke X Bambi

Hai Tammie,

Wat geweldig zeg en ook zo snel!!!! Kan me voorstellen dat het erg ongeloofwaardig is in  het begin. Iig van harte gefeliciteerd en een hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst. Geniet ervan!!! Ik hoop dat ik je deze maand mag volgen....

Liefs,
Jazz

Allemaal heel erg bedankt voor alle felicitaties.
Ondertussen heb ik nog steeds pijn in de onderbuik, gevoelige tepels, pijn in de onderrug en ik ben ontzettend moe. Na een dag werken moet ik eerst ff bijtanken voor ik iets anders kan doen. Ook ben ik al gegroeit want sommige broeken passen al niet meer.
Maar ik denk dat dat eerder een combi is van stoppen met roken en zwanger zijn.

Succes allemaal en ik hoop dat jullie me allemaal snel mogen volgen!

Liefs,
Tamara.

hoi Tammie,
ook ik ben weer ff op het forum, nadat ik heel lang met jullie mee gelezen heb en daarna toch maar besloot om even niets van me te laten horen omdat ik mezelf een beetje gek maakte met het hele gedoe om zwanger te worden.
Nu ben ik denk ik zwanger heb 2 positieve testen, vorige maand was het ook positief maar werd ik na 5 1/2 week ongesteld.
Nu ben ik bijna voor bij de 5 weken dus begin ik aardig wat hoop te krijgen.
Jij vertelde dat je pijn in je onderbuik had, dat heb ik ook. Het lijkt wel op een ballon dit in je buik opgeblazen wordt. Voelt dat bij jou ook zo?
nou dit was mijn hele verhaal, ik hoop snel iets van je te horen
Sabenjer

Terug
Bovenaan