Zwanger.....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik weet niet wat me overkomt na 15 rondes en 12 dagen overtijd en onwijs zere borsten kwam ik vandaag thuis met wederom ongi klachtjes. Had op mijn werk toch maar een tampon in gedaan want denk dit gaat niet goed terwijl ik toch zelf wel dacht dat het anders was deze x.

Naar de wc gegaan thuis en helaas er zat was bruine vloed aan mijn tampon absoluut niet noemenswaardig maar toch had echt ff baalmoment.

Mijn zus was hier en zei als je nu straks weer moet plassen doe gewoon een test want je hebt ze toch al in huis en weet je zeker of het zo is want volgens mij gebeurd dat wel vaker.

Wat blijkt test ik ZWANGER!!

Meiden ik ben zo blij dit na 15 rondes!

Maar nu schiet de twijfel in mijn hoofd zijn ze wel echt betrouwbaar en kan je ook positief testen als je ongi er aan zit te komen please meiden reageer even

toch alvast wat glitters ***************************

hartstikke tof dat je na zoveel rondes zwanger bent! gefeliciteerd. Kan je niet helpen met de vraag inzake je test. Een streep is een streep toch?
Succes met je zwangerschap, geniet er maar van

Zusje...

Je neef zei vorige week al, Tante Tammie jij  hebt een baby in je buik..
Zie je het...kleine manneke wist het al eerder dan de CB test,,,
Ik ben zo blij voor jullie, dus van harte gefliciteerd met me nieuwe neefje of nichtje..

Joehoee ik word Tante, eindelijk!

Andere meiden veel sucses met zwanger worden, heb geduld, het komt echt!

Gefeliciteerd meid! Je bent echt zwanger hoor. Je test is positief dus je hcg waarde is gestegen en dat betekent zwanger. Geweldig, na 15 ronden is het je absoluut gegund!! Ikzelf heb wel eens van meiden gehoord dat ze ongi waren en toch zwanger. Zolang het bij dit beetje bruine bloed blijft is er niets aan de hand. Als je echt erg gaat bloeden, moet je meteen aan de bel trekken bij je huisarts hoor.

Geniet er maar lekker van!
Liefs, Luna

Gefeliciteerd hoor!!! Je bent hartstikke zwanger. Je kan echt niet positief testen als je niet zwanger bent, aangezien je dan geen HCG-hormoon in je urine hebt.

Ik ben zelf nu bijna 6 wk zwanger en ik heb wel 4 testen nodig gehad om het door te laten dringen, ha ha!!!

Strooi maar met de glitters voor de andere meiden!

Groetjes Anoek

Hoi,

Meid van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten ....het is je zeker gegund na 15 rondes !!!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap en bedankt voor de glitters

liefs happy

Meiden en zus!

Bedankt he voor de lieve reacties. zoals jullie lezen mijn kleine superneef van 4 zei tegen mij vorige week Tante Tammie jij hebt een baby in je buik terwijl hij dat nooit kon weten omdat maar weinig mensen dit wisten en nu ineens dit. MIKA Tante Tammie loves you!

Na 15 maanden en iedere maand teleurstellingen ga je echt denken wat is er in godsnaam mis!

Is echt niet te bevatten dit! We zijn gewoon zwanger!!!!!!

Meiden vangen jullie mijn super glitters op **********************

Heel veel succes allemaal en hopelijk krijgen de meiden die al wat langer bezig zijn ook weer vertrouwen

Liefs Tam

Hoi hoi,

wat super!!! en dat na 15 rondes... van harte gefeliciteerd!!

groetjes,

Sara

Terug
Bovenaan