Zwanger.....

Hey famstol,
Jij bent hartstikke zwanger hoor. Die bruine vloed had ik ook. Die had ik in de 10de week ook nog. Morgen anders ook nog ffe een testje doen. Lekker genieten. 15 rondes zijn er heel wat.

hoi tamaar

gefeliciteerd met jullie zwangerschap, vind het hel lief dat je even glitters komt strooien voor de meiden die al langer als een jaar bezig zijn!!!!!!
geniet er van en ik wens jullie een heeeeeel fijne zwangerschap!

groetjez

Hoi famstol

Van harte proficiat meid met je zwangerschap heerlijk he na zo'n lange tijd. Ga er lekker van genieten meid.

Liefs Sharine

Hallo gefeliciteerd zeg! Super zeg en geniet van je zwangerschap!

Liefs Yvonne

Hoi famstol.

Volgens mij kun je echt niet positief testen,ik weet het gewoon zeker hoor,ik heb dit ook wel een keer gehad,en getest en toen echt niet zwanger,dus meid je bent gewoon harstikke ZWANGER,en dat na zo'n lange tijd,nou het is je gegund hoor echt waar,ik denk dat iedereen het daar mee eens is.
Bij deze heeeeeeel eeerrrggg gefeliciteerd en geniet er van.

liefs mexx-ann

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Na zo'n lange tijd wachten is het zeker gegund! GEniet ervan!

Groetjes,
Heartje

Meid,
Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik weet precies hoe je je voelt. Wat heb ik op 1 dec. 2005 vol ongeloof naar de positieve zwangerschapstest zitten kijken! Wij waren toen inmiddels 26 maanden bezig! Op 2 dec. zouden we naar de gyn. moeten. Deze heb ik afgebeld en intussen is onze zoon alweer 1 jaar.
Die bruine vloed, dat heb ik ook gehad. Dat is nog wat oud bloed, er zijn veel vrouwen die daar last van hebben. Ik heb daar een dag of 6 last van gehad!

En nee, als je ongi moet worden en je bent niet zwanger, kun je geen positieve test hebben. Een zwangerschapstest reageert op het hcg hormoon en deze wordt alleen aangemaakt door je lichaam las de eicel bevrucht is. Dus meid het is echt waar, je bent zwanger! Ga maar lekker genieten van het idee!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan