Zwanger!!!!

Hoi Anita,

Van harte gefeliciteerd! Tot en met 32 weken mag je vliegen. Gelijk heb je dat je lekker gaat neuzen in babywinkels. Gooi maar snel de glitters onze kant op!

Liefs,
Baby09

Gefeliciteerd!
Geniet van je zwangerschap! Jeetje, in de tweede ronde al! Ben jaloers! haha
Fijne zwangerschap gewenst!

Liefs Jacqy

Hoi, hoi,

WOUW!!!! Wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd!
Oh, wat moet dat een gaaf gevoel zijn! Is het niet raar om in een keer te zeggen: we zijn zwanger?!?!?  lijkt mij ineens heel raar om dat te kunnen zeggen, maar natuurlijk ook heel gaaf!
Plaats ik net nog een berichtje op je andere oproepje over positiekleding en 2e hands spulletjes, lees ik een stukje verder dat je echt al kunt gaan shoppen!
Ik geef je groot gelijk dat je al lekker wat gaat rond neuzen, nu kan het eindelijk!
Geniet samen met je mannetje van deze geweldige tijd en hopelijk hebben jullie een hele fijne, zorgeloze zwangerschap!

Heel veel liefs,
Ellen.

Meiden jullie zijn echt super lief!!!!!

Natalie,

Geweldig dat je zo met me meeleeft, ook jij bent snel aan de beurt dat weet ik zeker.
Wat wordt er trouwens bedoeld met glitters???

Ellen,

Heb je berichtje gelezen, ga straks even reageren maar kom er steeds maar niet door met mij berichtjes!

Ik heb trouwens met even gerekend (niet op deze site want hier kun je je cyclus niet invullen).
En ik kom uit op 26 december (een kerstkindje dus!!).
Als ik goed gerekend heb ben ik nu dus 4 weken en 1 dag!

Ik wil hier een teller neerzetten, hoe ik hem er neer moet zetten snap wel maar kan ik de link van dat plaatje ook ergens toevoegen zodat hij deze er standaard onder zet en ik deze niet iedere keer opnieuw moet toevoegen???

Heel veel liefs
Anita

Hoi Anita,

'k had onder je andere topic al gereageerd, maar   nu nog ff.Nogmaals gefeliciteerd hoor, en je hebt groot gelijk, lekker ff in de babywinkels neuzen...
Helemaal omdat het nog zo onwerkelijk gevoel is, is het super leuk je ff in dat wereldje te verplaatsen.Wij hebben ook direct een schattig pakje gekocht, toen we wisten dat k zwanger was.
Wat betreft tellen: de 1e dag van je laatste menstruatie plus precies 40 weken.Maar ach, wat maken 4 daagjes nu uit, slechts een paar baby's per jaar komen op de uitgerekende dag.
Nou, geniet er lekker van en zorg goed voor je zelf en je baby....

Liefs Ynez

Hoi meid,

wat een super nieuws voor jullie zeg!!!
En dan al in de 2e ronde raak. Dan mag je echt in je handjes klappen hoor meis, maar ik gun het je van harte!!
Ga maar lekker proberen te genieten. En ik zie je wel bij het decemberforum hé?

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van nr. 2 7w 2d

Terug
Bovenaan