ZWANGER !!!

Van harte gefeliciteerd!!! Ze zeggen wel vaker dat je er niet teveel mee bezig moet zijn en dat het dan lukt, maar voor dames zoals ons waarbij zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is, is dat makkelijker gezegd dan gedaan!

Geniet met zijn tweetjes van de mooie tijd die komen gaat!!!

Veel liefs, Linda

Van harte!! Ken je niet maar je weet deze zwangere dame wel flink te ontroeren hoor, mooi geschreven! Geniet ervan en duim duim duim dat alles lekker verloopt....

Groetjes Jannie

Fantastisch nieuws!
Ga lekker met zijn tweetjes genieten!
Wens jullie een gezonde zwangerschap en een nog gezondere uk!

Liefs Rimke
40+1 weken zwanger

Van harte gefeliciteerd!!!!!
Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezonde baby!!!

Gisteren ben ik ongesteld geworden na een 2e mislukte iui-poging. We gaan wel door voor de 3e, maar na het lezen van jouw verhaal krijg ik steeds meer zin ook maar eens pauze te nemen daarna.

Groetjes Wietske

Hoi Silvia,

Wat een mooi nieuws. Ga er lekker van genieten.

Groetjes

Bedankt voor jullie berichtjes ! Erg leuk !
Voor alle meiden die graag zwanger willen worden: ik duim onwijs hard voor jullie.
Ik weet maar al te goed hoe het is en voelt allemaal.
Men zegt het zo vaak dat het ineens wel lukt in een rustperiode. Ik dacht dat ik dit nooit aan ons was besteed. Moet zeggen dat we wel er vanalles aan hebben gedaan, maar ja of dat heeft geholpen, daar kom je nooit achter.
Zo heb ik folium gepakt met oa vit B in. En mijn man slikt mannenvit-tabletten, visolie, lycopeen en een poedertje dat beweert het zaadaantal en snelheid te verhogen. Tja op een gegeven momente doe je er echt alles aan.

Wel ben ik onzeker omdat ik niet echt veel klachten heb. Ik merk 0,0 niks aan mijn borsten. Ben wel heeeeel erg moe, af en toe misselijk, weinig eetlust en krijg niet veel op en een zwaar gevoel in mijn buik rondom mijn navel.
Mijn gewicht blijft mooi laag maar mijn buik lijkt wel alsof ik 1-2 kilo dikker ben ! Kan mijn buik ook wat moeilijker inhouden.

Morgen ga ik bloed laten prikken in het ziekenhuis; morgen of woensdag krijg ik dan de uitslag. Het bloed is het betrouwbaarste en aan de hand daarvan wordt bepaald wanneer ik de echo krijg. Het voordeel van de medische molen is dat ik met week 7-8 al een echo mag.
Ze waren trouwens wel heel erg blij dat het ons zelf is gelukt in de rustperiode.

Ik ben blij als we mogen gaan voor de echo !

Groetjes, Sylvia

Vandaag bloed laten prikken en zojuist gebeld voor de uitslag. Ik ben hartstikke zwanger ! Over twee weken mag ik al voor de echo maar dan zitten we nog lekker in bella Italia. 23 sept staat nu genoteerd voor de eerste echo ! Spannend !
Alles gaat goed: heb weinig klachten. Van de ene kant maakt me dat onzeker en bang maar op een forum van pas zwangeren lees ik gelukkig veel dezelfde "klachtjes" en zijn er ook meerdere die nog niks-weinig last hebben.

Nog 3 dagen en dan gaan we lekker voor twee weken naar Toscane ! Heerlijk !

Gr. Sylvia

Nou das mooi nieuws he en lekker al snel voor een echo ! Meid, probeer te genieten he en een hele fijne vakantie .....

Liefs happy

Terug
Bovenaan