Zwanger!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na 19 ronde's en de intake voor de IVF al gepland staan, ben ik toch nog spontaan zwanger geraakt!
1e kerstdag had ik een positieve test!

Dus, voor iedereen, geef de moed niet op!!

Liefs Jacqy

Joehoe gefeliciteerd!
Ik lees al haast een jaar mee bij de Klusbabes en kreeg gewoon tranen in mn ogen toen ik las dat je zwanger bent!!! SUPER!!! Toch nog gelukt vlak voor de échte medische molen!!!!
Geniet er van meid! Het is je gegund!!!

Groetjes,
Mitsj1987

Ohhhhh en dan is t balen dat het forum eruit ligt... ;-)
Van harte!

@jacqy: Gefeliciteerd, gefeliciteerd, gefeliciteerd.
Echt te gek voor je.
Waneer heb je getest?
Ik zal maar niet zeggen dat ik het kaarsje was vergeten en het vandaag alsnog heb gebrand!!!!

Ik bewonder je geduld en vind het geweldig dat 2008 jullie uiteindelijk zoiets moois gebracht heeft!
dikke kus,
een van je klusbabes (hihi)

Lieverd,

Ik heb al zoveel keer "JEEEEEEJ"!!!! Gegild dat ik geen stem meer over heb.......
Even als sterretje bewonder ik hoe je er al die tijd mee om bent gegaan, voor mij ben je   een kanjer.........
De kaarsen blijven hier nog 8 maanden branden, en ik hoop op een heel gezond en tevreden kindje voor jou en je mannetje!!!

Dikke dikke kus en tot bij de "babes"!!!!

JEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!

jacqy wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toch nog iemand met een positieve test.

hier zitten de wachtweken er bijna op vrijdag weer testen maar heb sinds vandaag ongikrampen dus denk dat ik morgen of overmorgen wel ongi wordt weer.

en dan wordt het bij ons ook intake IVF

gefeliciteerd jacqy en geniet van je zwangerschap.

liefs suus

Hey meis,

Wat goed zeg van harte gefeliciteerd, naar zo'n lange tijd toch zwanger wat heerlijk voor jullie!!! Geniet maar lekker van het is een heel bijzondere tijd die vaak heel snel voorbij is!!! Hele fijne zwangerschap en succes vooral!!!

Liefs Sandy 37wk zwanger van ons tweede wondertje

He meis,

alsnog van harte gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan!!

ps...kijk even op ons forum....heb ook een berichtje geplaatst....

Terug
Bovenaan