Zwanger!!!!!

Lieve lieve leive lieve jacq, nu ik dit lees zit ik weer met tranen en kippenvel ! Kon het niet geloven toen ik je sms kreeg....wat gun ik jullie dit met heeeeeeel mn hart ! Ook voor mij ben je een kanjer die altijd zo sterk was...je geduld is beloond en al die poespas is godzijdank niet nodig...........2008 heeft een geweldig einde he lieverd !!!!!! Genieten he..

Je klusbabe vriendinnetje happy xxxxxxxxxxx

Jee Jacqy!! Wat gaaf voor jullie dat het toch nog spontaan gebeurt is, wat heerlijk voor jullie. Heb een tijdje geleden met je geschreven toen we beiden aan de mmm begonnen. Misschien weet je dat nog wel.

Ik ga 3 feb weer naar de gyn omdat mijn cyclus van slag is, maar weet nog niet of ik verder het traject in wil.

Heel veel geluk met je zwangerschap en dat je over 8 maandjes een lief kleintje in de wieg hebt liggen.

xx Luna

Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties!

Suus, hoe is het met je? Ongie geworden? Wel balen he meis. dan het ivf traject in... ik blijf voor je duimen dat het niet nodig is, goed???

Luna, kan me inderdaad nog wel herinneren dat we samen hebben geschreven. Wanneer ga je beslissen of je verder de molen in wil?

Liefs Jacqy

He Jacqy,

Ik wacht eerst 3 februari af, kijken wat de gyn zegt wat de mogelijkheden zijn en dan beslissen.

Maarree hoe voel jij je verder?

xx Luna

Terug
Bovenaan