Zwanger?

Hoop met je mee, ziet er veelbelovend uit! Misschien goed om te noemen dat als ik je foto open, en omhoog scroll ik je naam zie en dat is denk ik zo openbaar niet de bedoeling.
 
Omg! Ik ga zaterdag (als ik niet toch ongesteld wordt) opnieuw testen met een early inderdaad.
 
mijn naam! Had k helemaal niet gezien oeps haha..
 
bedankt meiden! 
 
Ik zie zeker een streepje, dat ziet er veelbelovend uit; alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Zou je wat meer kunnen vertellen over het gebruik van de teunisbloemtabletten? Ik wil daar komende cyclus (als ik ooit nog ongesteld word, zit inmiddels al tegen dag 60 aan...) mee beginnen. Mijn cyclussen zijn steeds rond de 40 (en nu dus een uitschieters), ik ben feb. gestopt met de pil en word er - zeker aangezien mijn vriend en ik een sterke kinderwens hebben - een beetje moe van. 
Ik had me dus ingelezen over de teunisbloemtabletten. Wanneer gebruikte je ze? Dag 1 t/m je ovulatie? Is het een optie om ze gewoon altijd van dag 1 t/m dag 14 te slikken, als je niet precies weet wanneer je ovulatie is? Welke tableten slik je? Ik heb ze van Holland & Barrett gekocht. 
Hoe waren je cyclussen daarvoor en hoe snel werden je cyclussen rond de 28-30 dagen? Kon je daarvoor altijd een eisprong vinden? Hoe lang gebruik je de tabletten nu? Hoeveelste ronde? Hoop vragen, maar ben op zoek naar ervaringsverhalen zoals je leest hihi. Ik hoop zoooo erg dat die tabletten wat gaan doen, het voelt een beetje alsof mijn lichaam niet optimaal werkt ofzo. Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt en ik voel - als ik al een eisprong heb - ook verder nets. Geen idee dus of ik 'm überhaupt heb.
 
Hoi Juliass!
ik heb hele goede ervaringen met teunisbloemolietabletten. Heb ze gewoon van Etos huismerk.
Wij waren bij de eerste al 1,5 bezig en ik had cyclussen vsn minimaal 49 dagen. Toen ben ik die capsules gaan slikken. 14 dagen en daarna gestopt. Heb ze 2 rondes gebruikt en bij allebei zwanger. Nu een dochter en een zoon. Dit is de derde keer dat ik ze gebruik en deed bij mijn twee vorige kinderen op dag 29 een test die positief was, terwijl ik daarvoor cyclussen had tussen de 49-51 dagen 
 
Hoi Mali Mali!
Dank je voor je reactie, dat geeft me goede hoop. Ik weet niet of ik zin heb om in de weer te gaan met ovulatietesten, dus ik ga het dan ook gewoon steeds van dag 1 t/m dag 14 slikken, zoals jij gedaan hebt. Slik(te) je er - naast foliumzuur - ook nog andere speciale supplementen bij? Of hebben puur de teunisbloemolietabletten dit teweeg gebracht? Mag ik vragen hoeveel mg die tabletten zijn (kan het niet online vinden)? Ik heb namelijk deze besteld: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-teunisbloemolie-1300mg-60003231?. 
En nog een laatste vraag; wat is de reden dat je al op dag 29 een test deed, merkte je iets aan je lichaam? Heb je nu het gevoel zwanger te zijn of merk je niet echt iets?
Ik zit op het moment echt in onderzekerheid. Zit op dag 60 inmiddels en had vorige week zaterdag een negatieve test. Ga er eigenlijk vanuit dat mijn cyclus verstoord is (heb ook de vaccinaties gehaald) maar ga einde week toch maar weer testen, gewoon voor het geval dat. Voel me niet zwanger ofzo.
 
Nou ik kon echt niet meer wachten.
Deze ziet er al beter uit! https://myalbum.com/album/TtN3nDByabPTSB
Juliass, nee ik slikte er niets langs. Alleen deze tabletten. Zat net te kijken en zie dat ik het verkeerd zei, de pillen zijn vsn Trekpleister. Er staat bij samenstelling:
2000 mg teunisbloemolie en 20 mg vitamine E.
Ik had eigenlijk geen symptomen, dacht gewoon ach, laat ik eens gek doen. Was ook enorm verbaasd toen ik die eerste x de test zag.
Nu heb ik af en toe dat ik in de avond misselijk wordt maar voor de rest nog niks..
 
Terug
Bovenaan