Hoi Suzanne!
Ik heb eigenlijk hetzelfde meegemaakt, ik had een eetstoornis en dan doet de pil het soms niet. Ik was van plan om het in mjn eentje te doen en ik wist ook dat het zwaar zou worden (mijn vriend was weg op de dag dat ik het vertelde, nooit meer gesproken na een relatie van anderhalf jaar) . Ik heb veel geluk gehad en met 11 wkn zwangerschap een lieve man tegengekomen waar ik nu inmiddels ook alweer 12 wkn zwanger van ben. Ik snap dat dit niet echt een opsteker is voor jou, maar ik bedoel te zeggen dat het leven een manier heeft om de alles op zijn plek te laten vallen. Alleen is het zwaar dat zie ik ook in mijn omgeving, maar de moeilijkheid zit hem dan vaak in kinderopvang en financien. Dus als je ervoor zorgt dat je dat geregeld hebt is het een kwestie van toewijding die iedereen als het goed is al tijdens de zwangerschap voelt. Als je het wilt zal het je lukken, daar ben ik van overtuigd, velen gingen je voor.
Ik ken Zaandam goed en het is een leuke stad met open mensen, je vindt er vast vrienden en vriendinnen die er voor je willen zijn als dat moet. Het kan zijn dat je ex zelfs bijdraait, maar reken daar nou niet teveel op, sommige mannen zijn "anders" (netjes gezegd toch) .
Ik geloof dat het een beetje een warrig verhaal is geworden, maar misschien is het prettig om te lezen dat de dingen vaak op hun pootjes terecht komen.
De eerste was trouwens een zoon en hij is officieel erkend door mijn vriend.
Kop op meid en probeer te genieten, het is zo mooi..
Liefs ik