Hallo suzanne,
goed dat je het kindje houdt. Ik heb een soortgelijke ervaring.
Ik had een vaste relatie en na 4 jaar was ik gepland zwanger, helaas eindigde dit in een miskraam na 3 maanden. Samen besloten we door te gaan en na 7 maanden bleek ik opnieuw in verwachting. Toen ik dit heuglijke nieuws vertelde aan mijn vriend, reageerde hij helemaal niet als gehoopt/verwacht: hij was stil en keek nors. Na een paar dagen vertelde hij me al paar maanden twijfels te hebben over de relatie en heeft deze nadien verbroken. Hij is uit huis gegaan toen ik ruim 5 maanden zwanger was.
We hielden wel kontakt en hij is bij de bevalling geweest (na heel wat wikken en wegen van mijn kant overigens). Nimmer gedacht om het te laten weghalen! Je hebt er goed aan gedaan door het te houden.
Ik dacht er nimmer overheen te zullen komen, vond de gedachte dat ik alleenstaand moeder worden zou, vreselijk en niet passend bij mijn gedachten over dingen.
Nu weet ik, 9 jaren later en een prachtige dochter rijker, dat ik het d heb door goede moed te houden, hulp van familie en gewoon door te gaan.
Zeker heb ik een knauw in mijn ziel door deze ervaring ......
En....ben ik na 9 jaar opnieuw zwanger (18 wkn nu).
Zet hem op Suzanne!
Gr.
L.