zwanger

Suzanne, ik zou mij vooral niet aangesproken voelen door mevrouw leestekens. Het zegt namelijk niets over jou, maar alles over anoniem zelf. Zij is volgens mij zelf niet zo erg inteligent. Haar EQ is in ieder geval nul,nul. Het is iemand zonder empathisch vermogen en vindt het heerlijk om iemand de grond in te boren. Dat is waarschijnlijk bekend voor haar. Ze is zelf altijd de grond ingeboord. Hopen maar dat ze terug gaat naar haar babytijd en haar jeugd een beetje kan herbeleven. Misschien dat ze dit soort berichten dan niet meer verstuurd en krijgt ze zelf ook wat positievere aandacht. Haar kinderen zullen er van mee profiteren. Volgens mij ben jij een sterke vrouw die er komt.
 
Hallo suzanne,

goed dat je het kindje houdt. Ik heb een soortgelijke ervaring.
Ik had een vaste relatie en na 4 jaar was ik gepland zwanger, helaas eindigde dit in een miskraam na 3 maanden. Samen besloten we door te gaan en na 7 maanden bleek ik opnieuw in verwachting. Toen ik dit heuglijke nieuws vertelde aan mijn vriend, reageerde hij helemaal niet als gehoopt/verwacht: hij was stil en keek nors. Na een paar dagen vertelde hij me al paar maanden twijfels te hebben over de relatie en heeft deze nadien verbroken. Hij is uit huis gegaan toen ik ruim 5 maanden zwanger was.
We hielden wel kontakt en hij is bij de bevalling geweest (na heel wat wikken en wegen van mijn kant overigens). Nimmer gedacht om het te laten weghalen! Je hebt er goed aan gedaan door het te houden.
Ik dacht er nimmer overheen te zullen komen, vond de gedachte dat ik alleenstaand moeder worden zou, vreselijk en niet passend bij mijn gedachten over dingen.

Nu weet ik, 9 jaren later en een prachtige dochter rijker, dat ik het d heb door goede moed te houden, hulp van familie en gewoon door te gaan.
Zeker heb ik een knauw in mijn ziel door deze ervaring ......
En....ben ik na 9 jaar opnieuw zwanger (18 wkn nu).

Zet hem op Suzanne!

Gr.
L.
 
Hoi Suzanne,
ik herken je verhaal van een vriendin van mij die destijds ook nog een een tweeling verwachte, en het gaat echt reuze goed. Houd de moed erin!!
Ik woon trouwens vlakbij Zaandam, in A'dam-Noord. Zelf ben ik 14 weken zwanger. Misschien kunnen we eens samen een babbeltje maken.
Groetjes, Melanie
 
Hoi suzanne
Laat die ananiem maar lekker brabbelen waarschijnlijk gewoon jaloers vanwege je zwangerschap denk ik maar je vraag,,
Ik heb het zelf niet meegemaakt maar mijn moeder wel toen ze zwanger was van mij het was zelfs zo erg dat ze me weg wou laten halen (ben blij dat ze het niet heeft gedaan) Maar mijn vader kwam dat ik er was wel voor mij omdat tja hij had een kind op de wereld gebracht.
Ik hou van mijn vader hoor echt waar maar ik heb nooit echt een goeie band met hem gehad we zien mekaar als kennisen maar hij stond mn moeder wel bij met betalingen voor school enzo ik hoop dat je hier wat aan hebt ik ben gelukkig en ondanks de onzekerheid van mijn moeder ben ik erg blij dat ze mijn moeder is
Liefs Jacqueline2
 
Terug
Bovenaan