zwanger

hallo allemaal,

heb even een vraagje, ben vorige maand mijn pil 1x vergeten en nu ben ik dus bang dat ik zwanger ben... Ben veel misselijk, zelfs overgegeven, mijn buik voelt raar, heb grotere borsten en voel me vreemd... Nu is dus alleen het vreemde dat ik ongesteld ben geworden, op de juiste dag. Nu hoor ik dat als je aan de pil ben (dat ben ik dus) dat je dan gewoon ongesteld blijft worden als je zwanger bent... Weet niet wat ik moet doen en durf geen test te kopen. Help me aub...
 
Waarom durf je geen test te kopen? Ik zou dat zeker doen. Als je zwanger bent, is het niet goed voor je kind als je pil blijft slikken. Gewoon een test halen dus!

Ik heb nog nooit gehoord dat je als je aan de pil bent gewoon ongesteld blijft terwijl je dan toch zwanger bent, maar ik weet ook niet alles.

Die klachten kunnen ook ontstaan omdat je er zelf nu zo op gefocust bent, ze komen gewoon voort uit je stress. Zwangere vrouwen ervaren die klachten vaak, maar dat wil niet zeggen dat die klachten betekenen dat je zwanger bent, begrijp je? Een koe is een dier, maar een dier is geen koe.

Alleen een testje kan je uit die onzekerheid halen. Dus gewoon naar de winkel!!!
 
Da's echt een fabeltje dat je zwanger kunt zijn en toch ongesteld wordt en het heeft sowieso helemaal niks te maken met al dan niet de pil gebruiken. Gewoon een test kopen, dan weet je het zeker!
 
nou das echt geen fabeltje hoor mijn moeder wou na mijn zus en mij geen kinderen meer (kan ik me welvoorstellen haha) en is du aan de pil gegaan toen is t ook n keer vergeten en was gewoon zwanger van mijn zusje ze kwam er pas bij 5 maandne achter want toen werd ze niet meer ongestled heeft gewoon de pil geslikt en bleef menstrueren mijn zusje is uiteindelijk gezond en wel geboren dus is echt geen fabeltje
ik zou als je t niet bij je eigen drogist in de buurt durft te kopen naar een buur dorp of stad gaan waar je niemand kent ik weet niet waarvoor je t niet durft maar misschien is dit wel n oplossing zou gewoon doen
 
Nou, de kans dat je met 1x de pil vergeten zwanger bent is wel heel klein hoor. Koop gewoon die test want tot je het zeker weet slaap je echt niet lekker en heb je stress. daar krijg je ook allemaal rare verschijnselen van. Dus gewoon testen!
 
tja meiden ook ik heb een zus die toch echt ongesteld was en ook zwanger!
Dus dat het fabels zijn is niet waar.... voorbeelden zijn er genoeg van!
Tlijkt echt op zwanger zijn ja... en de kans is klein, maar die is er zelfs zonder vergeten. De pil is nog nooit 100% dus toch testen... hoe moeilijk ook.

sterkte.
 
Terug
Bovenaan