zwanger????

Het is misschien heel raar hoor , maar worden jullie er niet gek van van meiden die vragen of ze zwanger zijn? Of wij dat weten , je weet het pas als een TEST hebt gedaan , en niemand kan jou vertellen of je zwanger bent of niet , dus gewoon een test doen en dan pas vragen zonde van de mensen die seriues met probleempjes komen en er iets over willen vragen of gewoon lekker willen kletsen . Maar over de vraag : BEN IK ZWANGER , sorry hoor

groetjes van mij
 
Inderdaad vervelend. Wij zijn ook niet helderziend, maar aan de andere kant begrijp ik het soms ook wel. Als je het zo graag wilt wil je graag van anderen ook horen dat het zo is.

Ik lees er meestal overheen.

Tja, het is een forum en iedereen mag vragen wat ie wil, maar het zou handig zijn als de niet zwangeren zich houden bij het zwanger worden forum. Vaak komen ze hier heen omdat ze denken dat wij het wel zouden weten, maar op het zwanger worden forum zitten toch ook wel meiden met ervaring mag ik aannemen, of zijn dat allemaal nieuwe aanstaande moeders?
 
Hoi,
Ik zit vaak in mijn stoel achter de computer verbaasd te kijken naar de vragen van sommige mensen.Sommige kunnen gewoon niet logisch nadenken en/of zijn veel te ongeduldig.Ik zou nu ook zwanger kunnen zijn, what ever, ik zie wel wanneer ik overtijd ben en dan koop ik een test.Ik ga me echt niet nu al druk maken over zere borsten bla bla. Zo maak je jezelf enorm dol.Al met al anoniem, ik ben het volkomen met je eens.

Liefs Denise
 
ik ben niet zwanger maar ik kan me goed voorstellen dat ze gaan vragen of ze zwanger zijn,deden juli dat dan niet?en als je het niet wilt lezen dan lezen julie het toch niet.
ja sorry maar ik snap niet dat jullie je hier zo druk om maken laat ze te vragen!!!!
dit is niet verkeert bedoeld maar ik moest het even kwijt.
gr mutske
 
Ik ben nu zelf bijna 7 wk zwanger en ik weet zelf hoe ik me toen voelde!!Mijn test gaf pas 5 dg na mijn eigenlijke ongi dag een hele zwakke plus aan,en in die 5 dg zit je echt wel met de onzekerheid "ben ik nu zwanger ja of nee".Het is gewoon fijn als je dan op het forum even je"ei" kwijt kunt!!!
 
Terug
Bovenaan