zwanger????

Ik kan me er best wat bij voorstellen dat mensen in die onzekere periode wat steun kunnen gebruiken en het stellen van zulke vragen is volgens mij vooral een manier om die onzekerheid te delen. En daar is wat mij betreft niets mis mee.
 
Ik vind ook dat je best wat kan vragen als je een kinderwens heb,Als je er niet op wil reageren doe je het niet,laat iedereen in zijn waarde.Als je zelf zwanger bent kun je je toch wel voorstellen dat een ander die er mee bezig is dat ook graag wil en aan wie kan je dat het beste vragen dan aan vrouwen die zwanger zijn.succes voor alle vrouwen die zwanger willen worden. p.s als je je mening zo duidelijk wil geven zet je naam er dan bij.
 
Ik heb me er ook een tijd behoorlijk aan geergerd maar sinds een tijdje is het wat minder.

Kijk wij krijgen die vraag hier 100 keer, maar voor degene die de vraag stelt is het waarschijnlijk de eerste keer dat ie het vraagt. Ook al weet ik het antwoord niet, meestal zeg ik dan toch kort even iets over dat ze moeten afwachten en een test doen.

Ik heb het zelf gemerkt toen ik in het ziekenhuis was en mijn vaste (hele goede en aardige) gyn met vakantie was en ik een vervanger kreeg. Ik vroeg toen iets en die dokter deed er een beetje lacherig over, zo van ' dit was al de 20e keer dat ik deze vraag vandaag hoor'. Het zal wel, maar het was voor mij de eerste keer dat ik hem stelde. Ik voelde me daar best onprettig bij en tja, ondanks dat die vragen die hier gesteld worden over wel of niet zwanger zijn vaak nergens op lijken te staan (in onze ogen dan) ik ben toch meer geneigd te antwoorden nu.

groetjes, Jane 38 wk
 
Ik erger me er ook al een hele tijd aan, wij kunnen niet lezen of je zwanger bent. En huisarts of een verloskundige kan het al niet eens vanaf de buitenkant zien aan het persoon zelf laat dus staan dat wij het hier kunnen lezen.

Natuurlijk wil je als je probeert zwanger te worden graag zwanger zijn maar dan moet je een test doen. Koop er 20 en iedere keer als je wilt weten of je zwanger bent doe je lekker een test. Die kunnen het antwoord geven wij niet.
 
Jee, wat een irritatie.
Kijk er dan niet naar. Laat ons gewoon. Wij willen graag zwanger worden.
Jullie waren zeker niet benieuwd toen je ermee bezig was. En nu is het zover is irriteer je je eraan?????

Tip, ga dan naar een ander Forum!
 
Slaat nergens op het berichtje hierboven je bent zelf eeen tyfuswijf!!!!!!!!!!!!!!!Het is wel irritant hoor koop een test , begrijp jullie wel maar wij kunnen jullie ook geen antwoord geven.
 
Terug
Bovenaan