Zwanger??

Hallo,

Even een vraagje va een beetje onzeker iemand.
Ben nu 2 dagen overtijd en heb gisteren een test gedaan. Die werd wel positief, maar pas na ongeveer 7 min. (mag na 10 min niet meer aflezen).
Verder heb ik wel gevoelige borsten, maar ik heb ook het gevoel dat ik ongi moet worden, beetje zeurend pijngevoel in mijn buik. En ik ben heel nat elke keer van onderen ( sorry hoor!), maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden, maar nu heb ik het al een week.
Ik heb in april mijn tweeling verloren na ongeveer 12 weken en wil zoooo graag weer zwanger worden. Vandaar dat ik zo onzeker ben.

Groetjes, Nelle
 
Beste Nelle,

Ik had dezelfde klachten toen ik niet zwanger was en ben nu ruim 6 maanden zwanger. Het wil niet zeggen dat jij dat ook bent, maar er zijn dus meer mensen met dezelfde verschijnselen die een gezonde zwangerschap hebben.

Veel succes!
 
Hoi Nelle,

Als je binnen de tijd een positieve zwangerschapstest hebt, ben je zwanger: Gefeliciteerd! Dat gevoel dat je ongi moet worden had ik ook en eigenlijk al vanaf de innesteling.
Ik hoop voor je dat het deze keer goed gaat!

Kiki (24 weken, 5 dagen)
 
ik heb mijn test toen ik overtijd was meteen weg gegooid,want ik zag geen streepje....het liet me echter niet met rust en de volgende dag heb ik de test weer uit de prullenbak gevist...zag ik ineens wel een streepje...nog eens getest en idd een heeeeel vaag streepje!!! hartstikke zwanger dus!!! misschien heb je gewoon heel weinig hormoon,zo dat dat streepje laat of heel licht verschijnt,net als bij mij!!!
de eerste zw.schap had ik pas na 3 weken overtijd een positieve test!
veel geluk dus!!!!
 
hallo Nelle,

Als de zwangerschapstest positief is, dan ga er maar vanuit dat je zwanger bent.Wat erg voor je dat je je kindjes bent verloren, ik ben zelf moeder van 2 zoontjes en voel erg met je mee.Ik duim voor je dat je zwanger bent, maar nogmaals als de test dat uitwijst dan komt het bijna nooit voor dat het niet zo is.
groetjes Natasja.
 
Nelle,
Ik kan je onzekerheid niet wegnemen maar ik denk echt dat je weer zwanger bent hoor!!

2 dagen overtijd en een positief streepje, dat lijkt mij een...Gefeliciteerd!

Dat je onzeker en bang bent is logisch..
Ik hoop dat de bangheid en onzekerheid snel zal slijten en plaats zal maken voor blij zijn en onbezorgd zwanger!

Groetjes,
Mel
 
Klink allemaal goed toch! Proficiat. Bij mij werd het streepje van de eerste test ook pas na 10 minuten zichtbaar. De tweede test was sneller en duidelijker afleesbaar. gevoelige borsten en een zeurende pijn in de onderbuik kunnen ook zeker tekenen van een zwangerschap zijn, dus als ik jou was zou ik gewoon over enekele dagen weer eens testen en dan gaan genieten. Succes!!!!
 
Hoi Nelle,

Beetje moeilijk te zeggen of de test nu positief is ja of nee.Ik weet wel dat de test na 10 min niet meer geldig is maar hoe dit zit met 7 min weet ik niet.Als ik jou was zou ik vandaag nog een test doen,soms duurt het wat langer voor je voldoende hormonen in je lichaam hebt.
Ik zal heel hard voor je duimen,succes
 
Terug
Bovenaan