Zwanger??

Hoi Nelle,

Ik zal meteen zeggen dat ik je niet echt gerust kan stellen, maar je berichtje viel me op. Wat erg voor je dat je in april een miskraam hebt gehad, dat lijkt me echt vreselijk om mee te maken! Ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Ik zelf heb dat (nog) niet mee hoeven maken gelukkig. Wij zijn sinds maart dit jaar bezig en ik ben nu voor het eerst al zo'n 5 dagen overtijd. Vanmorgen, net als maandag, een negatieve test in m'n hand, maar na 5 minuten gooi ik 'em elke keer al weg. Ik heb dezelfde klachten als jij, nu al een dag of 6. Bij alles wat ik voel, lijkt het of ik ongesteld word, maar het is steeds loos alarm.
Ik word er heel onzeker van en voel me er echt rot door. Natuurlijk hoop ik op goed nieuws, want ik heb weleens gelezen dat je na twee weken overtijd alsnog een positieve test kunt krijgen. Dat zou geweldig zijn! Laten we daar allebei maar op hopen!
Sterkte!

Groetjes Marieke.
 
Ik zou als ik jou was een nieuwe test gaan halen en dan die digitale van clearbleu. Die is wel wat duurder maar er zitten 3 testen in. Ik heb zelf ook, na een miskraam, een nieuwe test gedaan toen ik 2 dagen overtijd was en die was ook heel vaag. Ik heb toen die digitale clearbleu test gehaald en daar komt heel duidelijk een grote + of - te staan. Dus geen gedoe met een klein rose stipje of onleesbaar streepje. Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!!!
 
Als ik jou was zou ik een nieuwe test doen en dan die digitale van Clearbleu. Daar komt heel duidelijk een + of een - te staan. Geen gedoe dus met vage rose stipjes of onleesbare streepjes. Deze test is wel een stuk duurder maar je kunt hem 3 keer gebruiken. Bij mij werkte dit ook goed. Ik heb, na een miskraam, ook weer een test gedaan toen ik 2 dagen over tijd was en daarop zag je heeeeel vaag een rose stipje. Wist ik nog niks zeker. Ik ben daarna dus die digitale test gaan halen en daar krijg je dus echt heel duidelijk resultaat. Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!!
 
hoi Nelle,
volgens mij ben je gewoon zwanger. Ik kan me je onzekerheid wel goed voorstellen. Zelf heb ik in mei ook een miskraam gehad. Nu ben ik 5 weken zwanger van de tweede (eigenlijk derde, ik ben heel onzeker en bang dat het weer mis gaat. Om je onzekerheid weg te nemen zou ik gewoon nog een test doen. succes en tot ziens op het juni forum.
 
Je onzekerheid kan ik me voorstellen, misschien kun je (voor je eigen gemoedsrust) nog een keer een testje doen. Volgens mij ben je echt wel zwanger en in dat geval hartstikke gefeliciteerd.
 
Terug
Bovenaan