ZWANGER!

Hallo allemaal, ik moet het even kwijt en heb behoefte aan heel veel reacties dus leef je uit zou ik zeggen..
IK BEN WEER ZWANGER!(heel pril, bijna 6 wkn dus houden het nog een poosje voor onszelf) ZO raar, ZO onwerkelijk nog, ZO blij, ZO ongepland, maar vooral
ZO snel..! De oudste is 8 jaar, mijn jongste is net 9 maanden..
We waren dan ook niet echt van plan zo snel alweer zwanger te worden maar ook niet erg voorzichtig eigenlijk. Ja, ik krijg het druk, maar dat geeft niet. Ik besef ook heel goed wat een mazzel ik heb..kennissen van ons zijn al jaren bezig en het wil maar niet lukken, vreselijk. Vooral als je om je heen de een na de andere baby geboren ziet worden. Iemand trouwens ervaring met amper 1,5 jr leeftijdverschil..?
 
ik heb zelf een zoon van 3.5 en dochter van 2 het is in het begin best zwaar maar nu spelen ze lief met elkaar eerst liep onze zoon nog niet dus moest ik hem altijd dragen en met een dikke buik gaat dat niet zo lekker en na de geboorte was het even vreemd twee van die kleine hummels een die eigenlijk nog niets snapt van al die drukte omzon huilende baby maar na een paar weken ging het eigenlijk vanzelf dus sukses ermee
 
ik snap heel goed dat je het tegen iemand moet zeggen dat heb ik ook ik ben pas drie weken zwanger maar we vinden het zo geweldig maar houden het nog een beetje stil.veel plezier tijdens je zwangerschap en ik denk dat het allemaal wel goed komt misschien met een beetje hulp maar het komt wel goed.


groetjes melanie
 
Ik herken het. Ben zelf ook 6,5 week zwanger. Zou het wel van de daken willen schreeuwe, maar doe het toch nog maar even niet. Het is nog wel erg vroeg en er kan nog van alles gebeuren.(al gaan we daar niet van uit) Het is voor mij mijn eerste, dus extra spannend. Gelukkig voel ik me geweldig. Niet misselijk, alleen wat moe en soms een beetje pijn in mijn onderbuik.

Geniet van je zwangerschap en van van harte met nr. 3!!!!

gr. Tamara
 
Hoi Pien,

Ik ben ook zwanger van mn tweede kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 11 maanden en ben nu alweer ruim 12 weken zwanger. Er zal straks nog niet eens anderhalf jaar tussen zitten. Soms vind ik het best wel eng maar weet ook wel dat we het wel gaan redden met zn viertjes. Het lijkt me voor de kinderen wel heel leuk dat ze weinig in leeftijd schelen.
Succes met je zwangerschap.

Groetjes Helma
 
Hoi Pien!

Ja ik ken het gevoel van ik wil het van de daken schreeuwen. Zoals deze zwangerschap nu.

Ik ben ook snel achter elkaar zwanger geworden nadat ik geen cyclus heb en ook nooit heb gehad, mijn eerste kindje is nu bijna 3 en daar heb ik heel veel voor moeten doorstaan. 9 maanden daarna werdt ik na 2 maanden gebruik van clomid weer zwanger, van mijn zoontje, hij is nu bijna 1, en raar of niet, juni en juli een echo gehad, géén spontane zwangerschap mogelijk, en ik had toch het gevoel dat ik nu spontaan zwanger was. Nou, je had die doktoren moeten zien kijken, ik ben zonder enige menstruatie in mijn leven en zonder zichtbare eigroei of aanstaande eisprong tóch spontaan zwanger van mijn derde. Ik had gelijk, en het was nog maar 5 maanden na de bevalling van mijn zoontje. Hij wordt eind deze maand 1 en in april wordt de 3e geboren. Het gaat niet echt van een leien dakje, maar ja, wie had dan ooit gedacht dat het toch spontaan kan? Ik ben erg overdonderd, en kan het nog steeds niet geloven, ook al voel ik het kindje volop en ook al heb ik echootjes gezien, zo spontaan, ik vind het heel gek, maar ben wel heeeeeel blij!!!!

Groetjes!!!!
 
Terug
Bovenaan