ZWANGER!

Ik ben nu zwanger van m'n tweede kindje en als het goed gaat beval ik net voor de eerste verjaardag van m'n zoontje. Twee kinderen in één jaar dus. Niet echt gepland, maar wel heel welkom. Ook bij mij slaat de schrik soms om het hart en ben ik bang of het allemaal wel gaat lukken. Maar ik vind het ook wel heel leuk en we zullen ons wel redden. Best wel spannend!
 
Gefeliciteerd, ik heb nog geen ervaring met 2 kinderen zo kort op elkaar, maar dat gaat binnenkort gebeuren, volgende week wordt mijn zoontje 1 jaar en ben ik 20 weken zwanger van de 2e. Er zit straks een verschil van 1 jaar en 4 of 5 maanden tussen. er zijn dagen dat ik heel veel beren op de weg zie, en er zijn dagen dat ik erop vertrouw dat het echt wel goed komt en kan ik me er erg op verheugen. Ik moet zeggen dat de reacties van mensen op deze zwangerschap heel erg zijn tegen gevallen, oh, dat was vast niet gepland, oh, waar begin je aan, goh, ik heb nu al medelijden met jullie en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ik heb me hier altijd lachend uitgeluld maar het raakt me geregeld. Het was ook niet helemaal gepland, wij wilden nog een maand of 4 wachten, wij begonnen net met een verbouwing van ruim 3 maanden en erachteraan een verhuizing... Gelukkig is dit nu achter de rug, maar probeer je die negatieve reacties niet teveel aan te trekken. Geniet ervan, Mirjam
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik weet dat veel mensen zo gaan reageren maar daar trek ik me niks van aan. Wel jammer, want je hebt er niks aan. Ik hou het nog even lekker voor onszelf en hoop dat de zwangerschap wat voorspoediger blijft gaan dan de vorige..Toen had ik alle kwaaltjes die je je kunt bedenken, terwijl ik bij de 1e nergens last van had. Tot nu toe geniet ik van het idee dat er weer zo'n klein wonder in me groeit en niemand die het weet...
 
Terug
Bovenaan