Zwanger!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Dit is de 2e keer dat ik me hier aanmeld. Afgelopen juni ben ik bevallen van onze dochter Mette. Ik ben toen zwanger geraakt via ivf en ook nu hebben we dit traject weer doorlopen met positief resultaat. Het is nog maar heel pril en we moeten de eerste maanden eerst nog even door zien te komen maar tot het tegendeel is bewezen ben ik in verwachting van onze 2e smurf! Als dit kindje wordt geboren is Mette 1,5 jaar. Ik ben even benieuwd naar mama's die ook 2 kids hebben of krijgen met een klein leeftijdsverschil ertussen. Ik merk dat ik in mijn hoofd nu al bezig ben met praktische zaken (hormonen!) zoals moet ik een duowagen ed. Ben even benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.

gr.Ing

hoi meid
gefeliciteerd met je zwangerschap
leuk hoor een klein leeftijd verschil
en ja je bent je hele zwangerschap met die praktische zeken bezig was ik ook
bij mij zit er op de dag 18 maanden tussen ze zijn inmiddels 3,9jaar en2,3jaar en wij zijn bezig voor de derde

geniet ervan alles komt wel op z'n pootjes terecht

groetjes nijntje

Hoi Hoi,

Wat leuk dat je weer zwanger bent !!! Gefeliciteerd.
Ik moet nog 1 dag volgens de uitgerekende d.d.
Vorig jaar zaten we vaak samen hier. Weet niet of je dat nog kan herinneren.

Gr. sabrina

hoi inge
van harte gefeliciteerd!
ik had je al een stukje geschreven op je andere topic

veel geluk met je 2de smurf!

hoi Inge,

GEFELICITEERD met dit brusje in de maak voor Mette!!!!
Heb je verhaal toen gevolgd en lees ook nu je blog nog regelmatig en toen ik laatst hier las dat jullie toch het ivf avontuur weer in waren gegaan kon ik niks anders dan heel hard hopen dat dat 2e wondertje jullie gegund zou zijn.
En nu ga ik natuurlijk heel hard duimen dat je over 8 maand een 2e gezond kindje in je armen mag sluiten om net zoveel van te houden als jullie meisje (kon je trouwens niet wachten tot morgen ).

En hier ook 18 maand leeftijdsverschil tussen de 2 oudsten (nu 13,5 zwanger van de 3e) en het regelt zich allemaal vanzelf. Wij hebben niet op voorhand een duo wagen gekocht ondanks dat de oudste pas met 17 maand liep. We hadden zoiets: we merken wel hoe het gaat! Als ik dan alleen met ze wegging had ik vaak de baby in de draagzak en de oudste in de buggy of de baby in de kinderwagen en de oudste lekker lopend ernaast (ja ook best lange stukken in 1x voor zo'n kleine hummel). Was het nou echt niet bevallen hadden we MP opgezocht voor een niet al te duur modelletje.

De jongste kwam op de (licht aangepaste) babykamer en de oudste naar een andere kamer, wel nog een in een ledikantje (wij konden gelukkig een 2e lenen) en een gewone ladenkast hebben we tijdelijk als commode gebruikt, want tja met 18 maand zijn ze toch vaak niet zindelijk.

Komt vast helemaal goed dat praktische, hoop van harte dat je nu fysiek wat mobieler mag blijven

groetjes,
Marije

Heeej lieve Freggel, wat lees ik nu?!!Waaauuuuuwieeeeeeeee wat een geweldig super nieuws zeg!! ik snuffel hier even rond en dan kom ik dit bericht tegen!! NIet te geloven......wat prachtig...wie had dat ooit gedacht! Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap mag en gaat krijgen, zonder enge rare dingen!!!

Een dikke kusssss
Muppet

BEDANKT voor jullie superleuke reacties!!!!! Jaahaaaa Sjan ik zit nu ook weer hier. Wat toevallig dat jij uitgerekend nu ff moet kijken!

Enne Sabrina! Tuurlijk ken ik jou nog! Wat leuk dat je bijna zover bent!!!!!

Apart weer hoor om hier weer te schrijven. Het moet nog even doordringen. Ik heb inderdaad een dagje te vroeg getest. Ik was hondsberoerd en voelde me zeer zwanger dus ik dacht ach we'll see. Een mooie + dus!

x ing

Hey meid,

wat super joh!!!  Zoals je weet ben ik ook zwanger, en Dylano zal ook ongeveer 1,5 zijn, ietsjes ouder... Heb nu ff niet veel tijd... Ik kom er zeker nog op terug!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan