Zwanger!

Gefeliciteerd!!!!!!!!
Echt gaaf!
Ik ben zelf nu 14 weken zwanger van nr 2, Daan zal ongeveer 15 mnd zijn als zijn brusje word geboren.

Gefeliciteerd! Leuk om te horen dat het is gelukt, ik heb bij je eerste zwangerschap steeds meegelezen!

Bij mijn dochter en zoon is het leeftijdsverschil 13,5 maanden. Erg leuk, al was de tweede zwangerschap wel zwaar. Mijn dochter was een late loper en moest haar steeds tillen. En we hebben veeeeeeeel trappen in huis! Ik heb dus ook een duowagen. Heerlijk, zou hem niet willen missen, zelfs niet nu ze wel loopt. Ze zijn inmiddels bijna 25 maanden en dik 11 maanden oud.

Vooral de interactie is erg leuk, ze hebben veel aan elkaar. Maar dat kan ook tegen je werken...ze vinden dus ook dezelfde speeltjes leuk. Maar goed, een fijne zwangerschap gewenst!

Hier nog een meelezer vanaf het begin! wauw wat super voor jullie zeg! gefeliciteerd! 1e poging toch? geweldig!

Onwerkelijk nog he!

Heel veel geluk...en ik blijf jullie volgen hoor!

Hoi Ing,

Gefeliciteerd!! Fijn dat je meteen bij de eerste poging zwanger bent. Hopelijk krijg je nu een normale zwangerschap.

groetjes Mariska

ps ik zit ook op het zomerforum, maar ben met de pil gestopt, dus neus ik hier rond

Hoi Inge,

Ik ben zelf geen schrijver op het forum, maar lees wel veel. Ik heb je vorige zwangerschap helemaal  gevolgd en lees nu nog heel regelmatig je web-log. Je schrijft zo ontzettend leuk, dat ik bijna het gevoel heb dat ik je ken. Ik heb ook echt met je meegeleefd tijdens je vorige zwangerschap en wist net niet wat ik zag toen ik je berichtje las!

Wat een verrassing en wat geweldig!! Een broertje of zusje voor Mette (wat me overigens een heerlijk kind lijkt, wat een lief koppie)! Heel erg gefeliciteerd en ik wens jou en je man ook echt een zorgeloze zwangerschap toe.

Zelf heb ik een dochtertje van 14 maanden en ben nu 11 weken zwanger van nummer 2. Spannend, volgende week echo en dan aan de wereld vertellen!

Enne.... als je het niet erg vind, blijf ik graag je web-log volgen!

Nogmaals gefeliciteerd!

Groetjes
VB

Ja Ing, idd ik heb er ook last van hoor die praktische dingen maargoed het wijst denk ik wel zichzelf als ze er eenmaal zijn,maar het is wel fijn om dingen te regelen inderdaad dat ben ik met je eens!
Geniet ervan en over een paar weken heb jij ook een mooie echo in handen.

groetjes Bernice

Hoi Inge

Wat fantastisch nieuws ik wist niet wat ik las ik vind het erg leuk voor en ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan en dat Mette zometeen een heel lief broertje of zusje erbij mag krijgen. jammer dat ze de joolz niet ik duowagen hebben he dat zou helemaal te gek zijn. heb je eigenlijk nog je quinny speedy nog misschien kan je er dan voor mette een buggypot aan vast maken. als je dan toch een duowagen neemt neem er dan eentje achter elkaar want naast elkaar als je die inklapt is een verschrikkelijk groot pakket en achterelkaar heb je vrijwel dezelfe oppervlakte als een eenlingwagen. nou ik hoop nog veel van je te horen. met mij gaat alles ook goed ik heb 26 mei de 20 weken echo alweer het gaat ontzettend hard. mijn collega's in de babyzaak vinden het helemaal te gek ik heb alles lekker nieuw aangeschaft de babykamer en de wagen begin augustus komt alles. nou de groetjes en geniet ervan.

gr. linda ippel

Terug
Bovenaan