Zwanger!

Dames,

Ik kan het haast niet geloven maar ik heb toch echt een plus op de clearblue test. Ik zit er al 10 minuten naar te staren omdat ik het niet kan geloven!!!!
Nou is het ene streepje wel lichter als het andere streepje maar het is er wel, dus begin toch weer te twijfelen, help me aub.

Dames die al zwanger zijn, wat moet ik nu eigenlijk doen, mijn huisarts bellen ofzo?

Ik ben echt helemaal in de war, zit met dikke tranen achter mijn pc, kan het gewoon niet geloven. Na dik 2 jaar en praten over iui had ik er echt niet meer op gerekend.
Mijn man is net naar zijn werk, maar weet niet of ik wel tot vanavond kan wachten met vertellen, ben helemaal emo!!!

Ooooh, ik kan het echt niet geloven, maar ja, heb ook geen ongi en vanmorgen hardstikke hoge temp. dus dan moet het toch wel.

Moet ik nou voor de zekerheid nog een test doen, of is dit gewoon goed.

Ooooh, hoop dat er al iemand op is.

Janna Nienke, heb jij al getest. Ik dacht dat ik van mijn benen viel toen ik het plusje zag!!!!

Ladies, help me!!

Een totaal verbaasde en ongelovige Joan!

YES YES YES YES YES !!! Oh lieve Joan en man wat ben ik blij voor jullie !!! Wat een onwerkelijk gevoel he die dikke plus in de test !! Ik huil met je mee, maar ben dan ook erg van de emo op het moment !!! hihihi....
Het is goed, echt waar Joan, het is helemaal goed. Je gaat net als ik een maart 2005 mama worden !!!

Laat het even bezinken, je hoeft niet gelijk je huisarts te bellen hoor. Dat kan over een weekje of zo ook wel. Tenzij je er een beter gevoel over hebt om het wel gelijk te doen.

Ik vind het fantastisch voor jullie en zie je straks op het maart forum !

Dikke knuf,
Luna

PS: Huil maar lekker hoor, wat een opluchting he dat het eindelijk zover is !! Het is jullie gegund.

Geweldig al een berichtje.
Ik heb het gewoon haast niet meer.

Luna, de streep die aangeeft dat je niet zwanger bent is lichter dan de zwanger streep, is dat wel goed?

Ben helemaal onzeker!

Liefs,
Joan

Heee Joan,

Geweldig nieuws op de vroege morgen!!
Ik dacht gisteravond nog aan je, heerlijk voor je meid! Eindelijk gelukt!
Kun je samen met Luna op de roze wolk, geniet ervan.
Meiden bedankt want jullie hebben het virus weer op dit forum terug gebracht!
Nogmaals hartstikke gefelicitaart,
liefs, Suus

Als je vroeg na je NOD/op je NOD test is over het algemeen de horizontale lijn (de min) donkerder dan de verticale lijn. Dit staat ook uitgelegd op de bijsluiter. Later wordt de verticale lijn steeds duidelijker. Maar het maakt allemaal niets uit, zodra er een verticale lijn bij staat die dus een PLUS teken maakt, ben je zwanger !!

Liefs,
Luna

Van Harte gefeliciteerd meid!!
Het is je van harte gegund. En inderdaad, een plus is een plus, donker of licht, maakt niet uit.
Verspreid het virus alsjeblieft aan ons allemaal, zodat we gezellig met je mee kunnen naar de maart 2005 moeders.

Liefs,
Di

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop ook dat ik deze week me kan bijvoegen bij jullie!!!

Geniet ervan!! En bel je man en vertel het goede nieuws!!

kussies...
MoMo

Halloooo,

Nou, vlak na mijn berichtje heb ik hem maar gebelt op zijn werk, kon het echt niet meer voor me houden hoor.
Hij zat gelukkig even alleen in kantoor en was ook helemaal happy!!! Kon het ook niet geloven.
Hij werkt vlak bij huis dus hij komt in zijn pauze even naar huis.

Oooooh, als ik er al aan denk dat hij straks effe thuis komt moet ik alweer huilen! Van blijdschap natuurlijk he.

O, Luna, ik had het niet goed gezegd over de test, het was juist de vertikale lijn die donkerder was!
Das dan helemaal goed toch!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan