Zwanger!

Hoi Joan, besmet door het virus. Wel een fantastisch virus dan toch he.

Meid geniet er enorm van het was jullie van harte gegund, had je klachten of was je overtijd. Meid van harte en je man natuurlijk ook en ga maar lekker naar het maart forum......!

Liefs Molly.

Gefeliciteerd meid!! Welkom bij de club zullen we maar zeggen he!
Ik had ook een vage tweede streep, maar heb inmiddels wel een hartje gezien op de echo, streep is streep hoor!!

Ga er lekker van genieten samen met je mannetje zo meteen!

Liefs, el.

Hallo dames,

Nou, kon het toch niet volhouden hoor, na 1 test dus net nog 1 gedaan, zonde van het geld, want echt dikke plus, met maar klein beetje urine, moet je nagaan!!

Mijn man is tussen de middag effe naar huis gekomen, helemaal in jubelstemming!! We hadden er echt niet meer op gerekend hoor. Hadden ons al ingesteld op afspraak bij gyn. volgende week en dan praten over iui. Maar als het allemaal goed gaat is dat dus niet nodig.

Ben helemaal happy maar is nog moeilijk te bevatten hoor.

Wel akelig, ben misselijk, geen zin in eten en moe, ga zo maar effe lekker in m ´n bedje beetje tv kijken. Dat mag dan allemaal he! hihihi.

Liefs,
Joan

Hoi Joan,

Wat goed! Gefeliciteerd! (Ik heb je berichtjes bij Janna Nienke een beetje gevolgd)
Ik had de dag nadat ik het hartje heb zien kloppen zo'n moeders voor moeders test gedaan die heel goed moeten zijn: er kwam alleen een supervaag streepje! Jij bent echt zwanger en dat heb je goed aangevoeld. Wat moeilijk om te wachten tot je lief thuis is!

Ga er lekker van genieten, liefs Kiki

Hoi Joan,

Meid wat geweldig ik ben zooo blij voor jullie!!! Eindelijk zwanger!!! Ga er lekker van genieten samen met je man!! Echt super!!

En give it to me!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan