zwanger

Lieve Lara,
Allereesrt GEFELICITEERD!!!!! en ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan. Probeer er van te genieten, want het is en blijft héééééél speciaal.
Groetjes Els

Hi Lara,

Ken je me nog? Ik zat met je op het zwanger forum augustus moeders. Helaas is het toen bij jou misgegaan. Dit keer gaat het echt goed hoor!

Ik ben inmiddels bevallen van een prachtig ventje!

Ik wens je alle goeds toe en geniet nu maar een beetje!

Liefs Monique

hoi lara!

gefeliciteerd zeg!!!
wat snel weer aangeteld! da's goed nieuws!!
ik hoop voor je dat het deze x allemaal goed blijft gaan!!
probeer er toch van te genieten! ook al kan ik begrijpen dat angst/onzekerheid de boventoon voert!

hou ons op de hoogte en hopelijk zien we je hier niet meer terug! (je snapt vast wel hoe ik dat bedoel he ;-))!

geniet meid!
xx kimpansee

Heee Liefie,

Ik wist het al, ik had een super wens voor je gedaan dat het dit keer raak zou zijn!! Wat een telepathie. Maar bij deze wil ik je hier ook nog even feliciteren. Geniet er van. Geniet ook van jullie vakantie samen.

Liefs Mick

FANTASTISCH !!! Lieve Lara en partner natuurlijk, van harte gefeliciteerd. Wat ben ik blij voor jullie ! Ik kom hier nog regelmatig kijken en nu zag ik pas het prachtige bericht staan dat je zwanger bent. Wow ! Ik snap je onzekerheid en angst zo goed. Ik kan zelf pas sinds vorige week echt genieten van mijn zwangerschap. Toen kregen we de echo en bleek ik 13 weken te zijn. Alles was goed en toen pas konden we opgelucht adem halen. Iedereen zegt wel dat je gelijk moet gaan genieten, maar het is zo moeilijk ! Mij is het helaas niet gelukt, dus ik haal het nu in en geniet volop van het wonder. Ik wens je het allerbeste !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan