Zwanger!!!!

Hai meiden,

Vandaag was de dag eindelijk aangebroken om een zwangerschapstest te doen,
na de 3e (de 2e met Clomid). Ik zag een plusje verschijnen en kon het haast niet geloven. (Clearbluetest)

Ik ben zwanger!!!!  

Het is nog wel heel vroeg, dus ik hoop dat het goed blijft gaan. Ik vind het allemaal zo onwerkelijk. Ik was zelfs vanochtend al misslijk en heb zelfs ook overgegeven. En nu weet ik ook waarom ik al een paar dagen zo'n vies smaakje in mijn mond heb. Zwangerschapsverschijnselen!!!!

Dus het duimen heeft flink geholpen dames. Ik blijf zeker ook voor jullie allemaal duimen. Ik moet pas op 6 september naar het ziekenhuis voor een echo. Ze gaan namelijk vanaf 15 augustus op vakantie. Ik kan haast niet wachten.

Jullie horen nog van mij!

Veel liefs,

Sabrina (Sab)

Jahoe!!!!!!!!!!!!!!!!

JIPPIE.........WAT een geweldig nieuws!!!!

Ben blij voor je meis!

Voorzichtig aan nog even  ........het is inderdaad nog erg pril. Maar geniet er toch alvast maar met volle teugen van!

Wow , dat geeft de burger weer moed hoor!
Eindelijk weer een positief bericht!

Veel succes!!

Weet je man/ vriend het al? Of ga je het hem vanavond romatisch vertellen?

Oh Sabrina, wat ontzettend fijn voor jullie! Ik hoop dat alles goed blijft gaan,  je onbezorgd kunt genieten en  je op 6/9 definitief op die  rose wolk kunt kruipen. Heerlijk meid! Succes Loetje

Hoi Sabrina,

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!! Wat een ontlading he......als je eindelijk die Clear Blue test kan doen? Bij mij voelde dat precies hetzelfde zo'n kleine maand geleden (na ruim 2 jaar proberen, 2 x volledige IUI en een zgn "halve" behandeling). Je bent er zo lang mee bezig.

Ook het wachten tot de eerste echo vind ik nu wel erg lang duren. Ik mag 16-08 naar de gyn en ik kan nu al haast niet meer wachten.

Geniet ervan!!

Mariska

Hey Sabrina

Van Harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van. Kan me voorstellen dat het allemaal nogal onwerkelijk voelt. Het zal vast beter gaan als je de echo gezien hebt. Heerlijk eindelijk eens een beetje goed nieuws hier. Daar waren we denk allemaal wel aan toe! Het geeft de burger weer moed!

Veel liefs
patricia

Wow! Wat geweldig voor jullie! En een positief IUI verhaal konden we hier ook wel weer eens gebruiken. Geniet van alles wat komen gaat en heel veel geluk! groetjes

Ha Sabine,

Wat een super nieuws zeg! Was dat inderdaad na een IUI?
Als dat zo is doet het helemaal goed. Ik werd al een beetje negatief van al die tegenvallende IUI-resultaten, maar het zou fijn zijn om te horen wanneer het bij jou goed heeft uitgepakt.
Geniet er samen met je man van!!

groetjes,
Gonnie

He meis,

HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD !!!!!!!!
Heerlijk weer eens iemand zwanger geniet er echt van nu al hoe pril het ook is .
JIJ bent zwanger   helemaal goed man ...........
Wens je een mooie zwangerschap toe ...
gr happywoman

Terug
Bovenaan