Zwanger!!!!

JAAAAAAAAAA!!!
Wat een goed nieuws!!!!!!!
GEFELICITEERD!!

Het was toch met IUI met hormonen? (ben altijd even benieuwd want dan kan ik er zelf hoop uitputten.)

In week 6 klopt het hartje al dus dat wordt zo een hele mooie echo. Het is echt een heel bijzonder gevoel als je dat knipperlichtje ziet.

lfs inge

Heeee Sabine,

Ik zet net jou naam op de lijst en zag dat je in de wachtweken zat, en ik schreef spannend voor jullie, en wat lees ik nu je bent zwanger, wat geweldig nieuws zeg, dat geeft idd hoop voor ons allemaal, dus je gaat op mijn verjaardag een echo doen, 6 september ben ik namelijk jarig als dat geen gelukt brengt, echt super blij voor jou/ jullie geniet van dit geweldige nieuws.

liefs Mickey

Heeeeey,

Wat een fantastisch geweldig grandioos nieuws!!!!! jeetje zeg wat leuk voor jullie! Tis gelukt! Geniet er enorm van en ik blijf nog even duimen voor de eerste echo, dat het allemaal maar goed mag blijven gaan!!!!
Toppie!
Dikke knuf Sjan

Hai meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reactie's!! Wij zijn nu helemaal in de zevende hemel.
Maar het is nog zo vroeg. Om nog kort op jullie vragen te beantwoorden.

Mijn man belde in de ochtend om 09:15 uur, en we sprongen een gat in de lucht bij wijze van spreken.  We stonden helemaal te janken. En ja, het is met IUI gelukt. Het was de tweede IUI met Clomid. Dus dames er is hoop! Nu ook maar hopen dat het goed blijft gaan.  

Groetjes, Sabrina (Sab)

Wat een geweldig goed nieuws!!!
Ik zat vanmorgen net te denken dat er sinds ik hier schrijf nog niemand zwanger is geraakt. Dat geeft ons weer moed!
Geniet ervan en doe rustig aan.
Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan