ZWANGER!!!!!!!!!!!!

Ja eindelijk, ik mag het dan ook zeggen. IK BEN ZWANGER. En dat van de 6e iui. We kwamen er afgelopen donderdag achter. En we zijn sinds die tijd een beetje van de wereld. We zouden aankomende dinsdag en donderdag de ivf gesprekken hebben. Ha hoeft dus niet meer. en ik had afgelopen maandag de pil opgehaald voor als ik ongi werd dat ik daar dan mee kon beginnen want we konden na de iui direct door voor de 1e ivf. maar het hoeft niet meer!!!!! We hadden de hoop helemaal opgegegven bij de laatste iui. We hadden zoiets van dat wordt toch niks. Maar ja GEEF DE HOOP NIET OP dat kun je nu wel weer zien. Ik ga nu dus naar het oktober forum en hoop er hier weer een paar van jullie tegen te komen. Ik was de laatste tijd niet meer zoveel aanwezig in woord omdat we even een korte pauze in hadden gelast voordat we aan de ivf zouden beginnen.

Groetjes Naatje

Hoi naatje79

He meid, gefeliciteerd.
Zo zie je maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Geniet maar van je zwangerschap, ik denk tussen de 4-5 weken toch?

Ik had mijn 4de IUI afgelopen 29 januari, en ben toen geinsemineerd, en mijn NOD
is op 14 februari aanstaande, op valentijnsdag.
Mijn 4de IUI was zonder pregnyl, omdat het eitje nog maar 13 mm was op die dag, en kreeg toen ook geen pregnylrecept mee,
maar sávonds dacht ik: ik had toch wat last van buikpijn aan de rechterkant, en deed een ovulatietest van CB, en die was positief.
Dus de volgende dag met mijn man en zoon van 5 en een half (zondagmorgen)naar het ziekenhuis, man heeft zaad gedoneerd, en op 29 januari werd ik dus geisemineerd zonder de pregnyl, want het eitje was al gesprongen, vlak voor de inseminatie (kon dearts zien met de echo die ik eerst kreeg).
Ook kon ze zien dat ik glazig slijm had die doorzichtig was, en dat duit op mijn vruchtbare periode, dus de timing was goed.

We zijn benieuwd op 14 februari, dan kan ik het beste, denk ik, de allereerste ochtendurine gebruiken.
Daarmee moet ik naar het ziekenhuis, waar ze plusminus 15.30 uur de zwangerschapstest gaan doen.
maar ik vraag me af of de allereerste ochtendurine zo lang goed blijft in zo'n steriel afsluitbaar potje tot 15.30 uur?

Dus voor ons misschien het allermooiste valentijnscadeau ooit.

Mag ook wel, na ruim 5 jaar dokteren, terwijl ik al 37 ben.

Maar ik wens jou en je man in ieder geval een mooie zwangerschap toe, en geniet er maar van.

Groetjes Myra Wever

Alleen merk ik niet zovel van die welbekende kwaaltjes, alleen; iets meer plassen, hogere temp (37.2), sneller geirriteerd zijn, soms gevoelige/jeukende borsten, meer moeheid (zelfs ook wel eens s'middags en sávonds vroeg al).
Maar goed, misschien hoort dat wel allemaal bij het ongi worden.

Ik heb ook geduld (wat ik anders nooit heb gehad) vanwege die zw.test.

maar goed, succes meid, genieten he!!!!

Groetjes Myra Wever

Allereerst gefeliciteerd hoor, top zeg.Op het nippertje he!
Nou ik zit nu in de 6de iui, 8 febr iui gehad en nu maar wachten.

Had jij voor die tijd door dat je zwanger was, of te wel voortekenen!!!!

Ik merk dat deze keer toch wel heel beladen is, laaste kans en anders ivf. Wij hebben het gesprek 27 febr, in de VU.
Ik heb soms het gevoel van menstutiepijn maar ja dt zegt niets....

Nou geniet er van en een hele fijne zwangerschap

gr ilona

Hoi allemaal,

Ik ben op valentijnsdag 5 weken heen en heb eigenlijk geen specifieke zangerschapstekenen gehad
ben niet misselijk, geen extreem zware of gevoelige borsten (maar die had ik altijd als ik pregnyl had gespoten) Ik had echter wel op 31 januari last van mijn onderbuik. echt bij de baarmoeder. Niet echt zeer maar meer een zeurderig gevoel. echt de gehele dag. Kan me dat nog goed herinneren want ik was die dag jarig. En dat was exact een week na de inseminatie.
Nu achteraf was ik idd erg moe maar daar zocht ik niets achter. Was ook erg druk geweest. En mijn haar was van het ene op het andere moment vet. en ik was ook niet sjagreinig maar juist heel vrolijk. Wel heb ik vanaf een aantal dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en krampjes en steekjes maar heb het ziekenhuis gemailt en die zeiden dat dat kwam door de lading hormonen kwam die ik gespoten heb voor   en na de eisprong. Na de eisprong spuit ik namelijk ook pregnyl om het baarmoederslijmvlies mooi te houden. en aangezien dit al een zwangerschapshormoon is had ik de laatste maanden altijd symptomen.

Nou groetjes Renate.

Terug
Bovenaan